| |

ירושלים:

צפי לכ-300% רווח: קרקעות להשקעה ב-185 אלף שקלים במתחם 8 בגדרה, עם תוכנית מתאר מאושרת

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בסמוך ליישובי גדרות היוקרתיים מתחיל כעת השיווק של אחד המתחמים הכי יוקרתיים באזור. מדובר בעתודת הקרקע היחידה המתוכננת לבנייה למגורים בבנייה רוויה בעיר ומגלמת פוטנציאל רווח של כ-300% עם קבלת היתרי הבנייה. "יש פה ביקוש עצום ומעט קרקעות. מחכים לזה כמו אוויר לנשימה"

גדרה, היישוב החלוצי הקטנטן שעלה על הקרקע ב-1884 עם שני מתיישבים בלבד, התפתחה יפה עם השנים, וכיום מתגוררים בה כבר יותר מ-30 אלף תושבים. המועצה המקומית לא מסתפקת בכך, ומבקשת להביא לעיר עוד 10,000 תושבים בשנים הקרובות. עם זאת, האזור היחיד שמאושר לבנייה בעיר הוא מתחם 8 בחלקה המערבי, בו מתוכננות להיבנות כ-2,000 דירות חדשות בבנייה רוויה.

בימים אלה משווקת חברת קליימקס קרקעות במתחם 8, במחיר של החל מ-185 אלף שקל ליחידת קרקע. הקרקעות אינן מיועדות לבנייה פרטית. על פי תקן שמאות 22, מיד עם קבלת היתרי הבנייה במתחם, מחירה של כל יחידה כזו יזנק פי 3 ואף 4, כך שמשקיעים שירכשו היום יחידת קרקע ב-185 אלף שקלים, צפויים להרוויח כ-500 אלף שקל, עם קבלת היתרי הבנייה.

מתעניינים ברכישת קרקע בגדרה? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:
* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

אופי כפרי – וכל השירותים שהתושבים צריכים

גורם המשיכה העיקרי של גדרה הוא ללא ספק האופי הכפרי שלה – כשהיא מצליחה לשלב בין סביבה ירוקה ושקטה לבין כל השירותים העירוניים הדרושים לתושבים, מוסדות חינוך מגוונים ואיכותיים, וכן מרכזי בילוי ומסחר. 

למרות הביקוש הגובר לדירות בעיר, אין בה כמעט בנייה חדשה, מה שמביא לעליית מחירים ומלחמה בין הרוכשים על כל דירה שיוצאת לשוק. "אנשים מגיעים לגדרה כדי ליהנות ממקום רגוע, לא רועש ולחוץ כמו בערים הגדולות, ועם חיי קהילה משמעותיים. יש פה ביקוש עצום אבל אין קרקעות לבנייה חדשה. רוב הקרקעות שנמכרות הן בצפון או במזרח גדרה, אבל הן כלל לא מאושרות למגורים", אומרים בחברת קליימקס המתמחה בהשבחת קרקעות. 

רובע חדש עם פארק ונחל

לעומת הקרקעות בצפון או במזרח גדרה, על מתחם 8 אושרה תוכנית מתאר, להקמת רובע חדש לגדרה, בין רחוב הרצל לכביש 40. תכנון המתחם עבר לידי החברה הממשלתית "דירה להשכיר", מהלך שמאיץ את קידומו אל עבר שלב היתרי הבנייה. הרובע החדש צפוי לכלול כ-2,000 דירות חדשות ולאכלס 6,400 תושבים. בנוסף, ישולבו ברובע עשרות אלפי מ"ר של מסחר ומשרדים, מוסדות ציבור ואפילו קאנטרי קלאב ושטחים ייעודיים לספורט. 

"מתחם 8 הוא היחיד שאושר בתוכנית מתאר ועבר לתכנון של חברת "דירה להשכיר". מבחינת המיקום הוא אטרקטיבי במיוחד – סמוך ליישובי גדרות היוקרתיים, צמוד לתחנת רכבת ובמרחק קצר ליציאה לכבישים מרכזיים כמו 6 ו-4. אנשים מחכים לתוכנית הזו כמו אוויר לנשימה", מסבירים בקליימקס.

התוכנית כוללת גם פארק שבו עובר נחל שורק, כאשר הקרקעות של קליימקס הן בעלות הסבירות הגבוהה ביותר להתמקם בגושים ובחלקות הצמודים לפארק. זאת, על פי סעיף ז' לחוק התכנון והבנייה הקובע כי בתוכנית החלוקה תקבל בעלת הקרקע את הקרקעות הסמוכות למיקומן בטרם החלוקה.

צמוד ליישובי גדרות היוקרתיים

"הבנייה המתוכננת במתחם 8 תוכננה כך שתשמור על הצביון הכפרי של גדרה, עם בתים נמוכים ובניינים בני עד 7 קומות לכל היותר", מסבירים בקליימקס. "בנוסף, הקרקעות שלנו פונות ליישובי גדרות המבוקשים – שם נמכרים כיום בתים במיליונים רבים של שקלים, ויש מי שקורא להם 'סביון של אזור גדרה'.

"אנשים שמגיעים אלינו כדי לרכוש קרקע בגדרה, מבינים כי בסכום של כ-185 אלף שקלים, זו אחת העסקאות הכי מעניינות שאפשר לעשות. גדרה מושפעת מהמגמה הכללית של עליית מחירים מתמשכת בנדל"ן  והמשקיעים הרבים שמגיעים לעיר מבקשים ליהנות מהפוטנציאל האדיר של עליית המחירים הזו".

המעטפת שיצרה החברה למשקיעים כולל את כל השירותים הדרושים, ובהם ייעוץ אישי וכן ליווי בידי עורך דין בכיר בתחום הנדל"ן. "יצרנו כאן לציבור הזדמנות חד פעמית להשקיע  באחת הקרקעות המבוקשות ביותר בישראל, במחיר שווה לכל כיס, עם צפי לרווח של פי 3-4 על ההשקעה בתוך שנים ספורות. כל המרכיבים שהופכים השקעה למוצלחת נמצאים בעסקה שלנו", מסכמים בקליימקס.

מתעניינים ברכישת קרקע בגדרה?

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם

* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: