חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוריאל מאור חוזר: ריקוד של שמחה


לאחר עשור של שתיקה אוריאל מאור חוזר למוסיקה - ריקוד של שמחה

אוריאל מאור, זה שם של מישהו שאולי הקדים את זמנה של המוזיקה היהודית ישראלית שאנחנו מכירים היום. השירים שלו אי שם לפני עשור וחצי, היו חדשניים, בועטים ומיוחדים. עד היום אפשר לשמוע בערוצים החרדיים להיטים שנותרו מאותו אלבום מבריק. אבל, כבר קרוב לעשור שהאיש פשוט, נעלם מהתקליטייה שלכם.

מקודם

אוריאל מאור חוזר: ריקוד של שמחה

תמיד רצית לפתח קריירה מבוססת? יש כיוון שלא חשבת עליו ואתה חייב להכיר!

מקודם

אוריאל מאור חוזר: ריקוד של שמחה

מטיילים בסימטאות הקדושות של ירושלים בבין הזמנים

מקודם

3 (2) (1)

חדרים אחרונים לחופשת הכל כלול במלון הכשר ג'נסיס טבליסי שבגאורגיה

מקודם

אוריאל מאור חוזר: ריקוד של שמחה

תביעת הביטוח הסיעודי שלכם נדחתה? כך תפעלו

כעת, מצאנו אותו: אוריאל גר בצפון הוא משמש כסמנכ"ל תפעול בארגון "דרך הלב יוזמה צפונית" המסייע לנפגעי נפש בשילוב תעסוקתי או פיתוח יזמות. טוב לו בחיים, והוא מרוצה באופן כללי מהעיסוק והפרנסה, אבל מאז התברגן ועזב את המוזיקה – הלב שלו משדר געגוע למילים מנגינות ואולפנים. גם "צוות 26", ההרכב המוזיקלי שליווה אותו פנה לאפיקים אחרים. אבי טל שהיה הגרעין החזק והמפיק המוסיקלי – ממשיך להצליח כמפיק מוביל ונשאר חבר קרוב, עדי חייט הקלידן, ושותף באולפן עם טל מפיק לאחרים וגם כותב לעצמו, שחר הגיטריסט הפך לנגן נחשב מאוד בארה"ב, ואילן המתופף עבר לבנות כינורות ואף מפעיל סדנא מיוחדת לכך.

בשנת תשע"א הפיקו מאור ואבי טל אלבום לאבישי רוזן ובמקביל הוציא אוריאל את בדרך אליך, בהמשך התחתן, ובמקביל התפתח לכיוונים אחרים, שנתנו ביטוי לכישורים אחרים שלו. "אף פעם לא נעלמתי באמת, תמיד המשכתי לייעץ לאחרים לכתוב ולהלחין אבל בראש בלבד. הקלידים היו מאחורי ארון כדי שחלילה לא אגע בהם…". מוסיקה זה דבר אדיר, אבל צריך לדעת שלעיתים זה מגיע עם אובססיה: אתה קם באמצע הלילה כדי להקליט רגע שיר שעולה לך בראש, אתה כל הזמן עם מחשבה טורדנית.

"רציתי הפסקה, להקים משפחה, להתמקד בפרנסה יציבה, הייתי חייב רגע הפסקה מכל זה". בינתיים באולפני הרדיו המשיכו להשמיע את המוזיקה שלו, דרישות השלום מאנשים ששומעים ואוהבים את המוזיקה דחפו אותו לחזור לעיסוק הזה, ולאחרונה התקבלה בבית משפחת מאור – החלטה.

בשבועות האחרונים חזר מאור לכתיבה והלחנה לעצמו ועבור אחרים, בע"ה הוא מתעתד לשחרר שירים חדשים כבר בקיץ הקרוב.

עד לתום ימי ספירת העומר לרגל החזרה לחיים, משחרר אוריאל מאור (ללא צוות 26) את ריקוד של שמחה, גרסה עדכנית ותוססת ללהיט חוצה תקופות מאז. "ריקוד של שמחה היה אולי הלהיט הגדול ביותר של האלבום הראשון", הוא מגלה, "אני מחובר לשיר באופן מיוחד, הוא ממש התמונה שאני מדמיין 'גאולה' כשאלפי אנשים פשוט שמחים, שיש אור, שסוד הנשמה מתגלה. התמצית שלנו כיהודים היא הציפיה לגאולה, המילים והלחן מדייקים את כל מה שיש לי בפנים לגבי הגאולה, ולכן בחרתי לחדש אותו בתקופה שכבר ברור שכולנו זקוקים לגאולה אמיתית. וכן, לא אכחיש – זה שיר באמת שמח, אני רוצה שאנשים פשוט ישמחו ממנו וממה שהוא מביא".

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

0

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
11 תגובות
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
ביבי מתניה ראש הממשליהו
3 שנים לפני

למה אין קליפ?

אפרים מגפים מרחוב שבעתיים 2
3 שנים לפני

עף על עצמו

ארהלע סאמעט
3 שנים לפני

הזמן שלקח לקרוא את הקורות שלו זה יותר יפה מהשיר ולקח גם יותר זמן

אין עוד מלבדו🖕
3 שנים לפני

חבל שאין קליפ!!
שיר מאוד יפהההה

שיר יפהwow
3 שנים לפני

איזה קצבבבב🤙

אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
11
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture