רשת רמי לוי סיימה את 2020 בהכנסות של 6.4 מיליארד שקלים, עליה של חצי מיליארד שקלים (8%) לעומת השנה הקודמת, כך לפני הדוחות הכספיים שפרסמה אתמול (רביעי) הרשת. הרווח הנקי של הרשת גדל ל-175 מיליון שקלים, עלייה של 59% בהשוואה לשנת 2019.
הדוח מראה על צמיחה של 6.3% בשנת 2020 בחנויות הזהות, ועם רווח נקי של 175 מיליון שקל. החברה חילקה דיבידנדים לבעלי השליטה בסך 115 מיליון שקלים. החברה הגדילה את ההון העצמי בלמעלה מ-55 מיליון שקלים ל-569 מיליון.
החברה הפכה לציבורית לפני 14 שנה, מאז צמחה מ-9 סניפים ל-50, ועלייה של פי 10 במחזור ההכנסות שעומד כיום על כ-7 מיליארד ש"ח. הוקמה חברת רמי לוי תקשורת, נרכש המותג גוד פארם וקופיקס, מותג רמי לוי בשכונה גדל. לפי הדו"ח ברמי לוי תקשורת יש 290,000 לקוחות ומחזיקי כרטיס אשראי של רמי לוי עומדים על 260,000.
רמי לוי הם כיום הרשת השנייה בגודלה, עם מכירות שהם כמחצית משופרסל ועם שטחי מכירה נמוכים פי 7.
רשת בתי הקפה קופיקס שנמצאת גם היא בבעלות רמי לוי נמצאת עם 70 בתי קפה בארץ, 195 בתי קפה בחול ו-36 מרכולים שכונתיים. בתי הקפה שהיו סגורים במרבית השנה ספגו פגיעה, אך ברשת מציינים "אנו רואים כעת הזדמנות מצוינת לחזק את מותג קופיקס ולחנוך בתי קפה חדשים".
סוף סוף יש כאלו שהקורונה עזרה להם
לרובם לא
אפשר מעשרות מליון אחד לא מכל 175 מליון