חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפקה מיוחדת לכבוד בר המצוה: 'מושל בכל'.


תכירו את דודי ביטון, נער חמד שמאז ומתמיד אהב לשיר, ובשל כך גם הלך לחוג שירה מטעם התלמוד תורה שבו למד, אבל מסתבר שדודי הרבה יותר מוכשר ולכן הלך לחוג פרטי נוסף בניהולו של המוזיקאי והיוצר יהודה דים. מחדשים כל הזמן, מצטרפים כעת לעדכונים החמים בקבוצות המחדש להתחדש גם בטלגרם > מצטרפים לערוץ ומתחדשים כל הזמן אוהבים לקרוא בנחת ... להמשך קריאה

תכירו את דודי ביטון, נער חמד שמאז ומתמיד אהב לשיר, ובשל כך גם הלך לחוג שירה מטעם התלמוד תורה שבו למד, אבל מסתבר שדודי הרבה יותר מוכשר ולכן הלך לחוג פרטי נוסף בניהולו של המוזיקאי והיוצר יהודה דים.

לאחרונה חגג דודי בר מצווה, ולכבוד האירוע המשמח הפיקו לו הוריו סינגל מושקע "מושל בכל" שמו, שיוצא עם קליפ שצולם בלוקיישנים שונים ובשילוב צילומים מחגיגת בר המצוה.

זה היה אך טבעי שלשם הפקה שכזו יוכנס דים בסוד העניינים והוא זה שאכן הלחין את "מושל בכל", משם הובל הלחן אחר כבוד אל המעבד הוותיק שידיו רב לו באלבומים רבים ג'ף הורוויץ, שהוסיף פירוש מוזיקלי משובח למילים אותם אנו אומרים מידי בוקר בתפילת שחרית.

ועתה בואו נהנה!

קרדיטים: שירה: דודי ביטון. לחן: יהודה דים. עיבוד והפקה מוזיקלית: ג'ף הורוויץ. תופים: אבי אבידני. גיטרות: אבי סינגולדה. צילום ועריכת וידאו: שני הפקות. צילום וידאו בר המצוה: יוסי שחר. צילום סטילס: יוסי אפללו. תודה לאולפני דניאל אלוני – מושב ישעי. עיצוב גרפי: שלום פרוינד.

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

0

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture