חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מכניסי רחמים" – הגרסה הישראלית


אחרי הצלחת סינגל הביכורים "הטוב יישאר" שהפך ללהיט וויראלי, ובעיצומו של חודש הרחמים והסליחות וימים ספורים לפני ראש השנה, משיק אלי סלומון סינגל שני, חדש ומרגש. "הכניסו אותנו כאלה" – שיר תפילה מקורי פרי יצירתו של סלומון. שמפליא בהגשה נקיה אמתית וחפה ממניירות, המהווה זעקה מנבכי הנפש והנשמה של חיפוש וכמיהה אחר משמעות ב"מבול החיים", שנע בין ... להמשך קריאה

אחרי הצלחת סינגל הביכורים "הטוב יישאר" שהפך ללהיט וויראלי, ובעיצומו של חודש הרחמים והסליחות וימים ספורים לפני ראש השנה, משיק אלי סלומון סינגל שני, חדש ומרגש.

"הכניסו אותנו כאלה" – שיר תפילה מקורי פרי יצירתו של סלומון. שמפליא בהגשה נקיה אמתית וחפה ממניירות, המהווה זעקה מנבכי הנפש והנשמה של חיפוש וכמיהה אחר משמעות ב"מבול החיים", שנע בין ייאוש לבין תקווה. ופוסעת בתפר הדק שבין דיבור אישי וישיר של כל אחד ואחת מאיתנו, אלו שומרי המצוות ואלו שאינם, לבין תפילה מן המקורות.

על העיבוד הופקד המעבד והמפיק המוסיקלי אלי אוסדון, שהיטיב לפרש את הלחן המיוחד והמרגש. בהפקה מוסיקלית המשלבת צלילים וסאונדים מעולם הרוק הרק למוסיקה אוריינטלית עם נגיעות וניחוחות בית-הכנסת המתמזגים באופן הרמוני ומושלם.

בימים אלו מופיע סלומון במופעי סליחות בליווי כלי נגינה בכל רחבי הארץ.

האזנה מהנה!

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

0

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture