חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האזינו: גד אלבז משיק סינגל חדש ומרגש – "אדון הסליחות"


ימיי הרחמים והסליחות פותחים את שערי השמיים והלב וכך גם הזמר המרגש גד אלבז (37) מפתיע בסינגל חדש ונוגע – "אדון הסליחות" מקודם אשתי היקרה, מהשנה אנחנו לא אוכלים שום בפסח. האם מומלץ לאמץ חומרות חדשות? מקודם כבר 500 שנה שלא מובילים חיטה וקטניות יחד אז למה אנחנו עדיין לא אוכלים קטניות? מקודם השליימזל שהפך ... להמשך קריאה

ימיי הרחמים והסליחות פותחים את שערי השמיים והלב וכך גם הזמר המרגש גד אלבז (37) מפתיע בסינגל חדש ונוגע – "אדון הסליחות"

בעשרים השנים האחרונות אלבז עובד במרץ ומופיע בלי הפסקה בישראל ובקהילות היהודיות בכל העולם, הוא השיק עשרות סינגלים שצברו עשרות מיליון צפיות וביניהם שיתוף הפעולה המצליח שלו עם הראפר "סאבלימינל" בשיר "הכל מלמעלה" והסינגל המצליח "ה' מלך" אותו ביצע יחד עם הראפר הבינלאומי "ניסים". בשיריו אלבז נוהג לשלב בלדות רגועות, מקצבים אוטנטיים ופופ-רוק מודרני מטובל במוסיקה מזרחית לתפארת.

נכון להיום אלבז נחשב לאחד מזמרי הפופ הישראלים המצליחים והמשפיעים בעולם, בערוץ היוטיוב שלו רשומים למעלה מ – 75 אלף משתמשים ויש לו כמעט 100 מיליון צפיות כוללות בעמוד. בימים אלה אלבז עובד על אלבום חדש ומסקרן במיוחד בשיתוף פעולה עם המפיק רודי פרז שאחראי בין היתר על כמה מלהיטיה הגדולים של הזמרת הבינלאומית ג'ניפר לופז.

בנימה אישית מגד אלבז: "חודש אלול הוא חודש מאוד מיוחד עבורי כי זה החודש בו נולדתי. תמיד רציתי ליצור שיר על התקופה הזאת על החיבור שלי אליה, ישבתי באולפן וניגנתי לעצמי בגיטרה את הלחן, אורי שכיב שמע את המנגינה מהחדר השני וישר והתחיל לזמזם את השיר יחד איתי. הוא התלהב, שאל אותי אם הוא יכול לכתוב למנגינה כמה מילים וכמובן שעניתי בחיוב. ברגע שאורי הקליט לי את המילים הבנתי שהכול מכוון ואין מקריות בעולם. החיבור שלי ושל אורי יצא שיר אמיתי וכנה שאני בטוח שכשתשמעו אותו תצליחו להתחבר לאמת הפנימית שלכם".

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

0

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture