אברהים חיג׳אזי, מזכ״ל רע״מ השותפה הבכירה בממשלה של בנט אמר בראיון את האמת הכואבת שבימינה מנסים להסתיר, לדבריו ״בנט ושקד יעשו כל מה שרע״מ רוצה. הכוח בידיים של רע״מ, הממשלה הזאת לא היתה קמה בלי הקולות של רע״מ. לכן או שיתנו לרע״מ את כל מה שהם רוצים או שאני אפעיל את הכלים שלי״
שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד. תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.
דיווח על וידאו
שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד. תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן רלוונטי יותר. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות אלו.
אוי לעניים שכך רואות אוי לאוזניים שכך שומעות. אורבך שקד יום טוב כלפון וברור בנט מכרו את נשמתם לשטן הפלסטיני!!!!
זו פשוט בושה וחרפה לממשלת ישראל שערבי שולט גועל נפש בנט ושקד… ערבים עושים לכם בית ספר בושה
לכלל המגיבים כאן
למה ציפיתם כשהם הקימו את ממשלת הרשע הסו עם הערבים??
אלו דברים שצפויים מראש