חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האזינו: להקת הקינדרלעך בסינגל חדש 'ברכנו'


להקת קינדרלעך בסינגל חדש בשם 'ברכני' היוצא לכבוד חתני בר המצווה. את השיר כתב, הלחין והפיק מוזיקלית בוגר הלהקה, הזמר והיוצר יונתן שינפלד שחזר אל הבמות בקריירה עצמאית לאחר מספר שנים של הפוגה. מחדשים כל הזמן, מצטרפים כעת לעדכונים החמים בקבוצות המחדש להתחדש גם בטלגרם > מצטרפים לערוץ ומתחדשים כל הזמן אוהבים לקרוא בנחת באימייל האישי שלכם בזמנכם החופשי? מצטרפים לניוזלטר ... להמשך קריאה

להקת קינדרלעך בסינגל חדש בשם 'ברכני' היוצא לכבוד חתני בר המצווה. את השיר כתב, הלחין והפיק מוזיקלית בוגר הלהקה, הזמר והיוצר יונתן שינפלד שחזר אל הבמות בקריירה עצמאית לאחר מספר שנים של הפוגה.

את 'ברכני' מוציאה להקת קינדרלעך בהוקרה לחתני בר המצווה אותם הם משמחים באירועים מדי ערב, והוא הולחן במיוחד עבור סולן הלהקה אליהו פנחסי והילד משה, בנו של ידיד הלהקה הנגיד ר' מנדי מויאל מג'נבה שנכנסו לאחרונה לעול תורה ומצוות.

"חתני בר המצווה הם גולת הכותרת מבחינתנו" מספר דודי אינהורן מנהל הלהקה, "כשקינדרלעך מגיעים להופיע באירוע בר מצווה, אנחנו נותנים לילד להרגיש כמו חתן, על כל המשתמע מכך. הוא כוכב הערב ועבורו הלהקה מופיעה. לכן אנחנו מקפידים בכל תקופה להוציא שיר חדש שמוקדש לחתני הבר מצווה ומכבד אותם בערב החשוב בחייהם."

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

0

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture