חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרדכי שפירא באלבום חדש: "אחת"


אלבום חדש, בוגר רציני ושונה, לאחד האומנים הכי עסוקים בתעשייה המוזיקה החסידית והיהודית בארה"ב ומחוצה לה – מרדכי שפירא. האלבום החדש, "אחת" מתמצת לכדי שעה מוזיקלית אחת את עושר התוכן של האיש ואת סגנונו המוזיקלי המגוון.

"לשיר הנושא שפותח את האלבום קראתי אחת. לשיר עצמו יש אופי שונה משאר השירים שהוצאתי עד היום. רציתי להראות צד אחר, ומעט שונה, עדין יותר. זה לא שהאלבום חף ממוסיקת פופ, ועדיין יש בי עוד צד במוסיקה שלי שתמיד רוצה לגדול ולהתקדם ולשאוף ליותר".

שפירא מתרגש ומצפה ליציאת האלבום, הפעם אפילו יותר מתמיד. "האלבום מיוחד מאוד, בין השאר בגלל שהשקעתי הפעם בשירים השקטים". בשנה שעברה בחודש אלול, כשמרדכי חיפש שירים לאלבום, הוא מצא את עצמו בתקופה לא קלה בחייו. "הרגשתי מאד מרוחק מהקב״ה. אבל בחודש אלול כידוע, אומרים את מזמור 'לדוד השם'. לכן, באחד הימים, החלטתי לנסות להתחבר למזמור באופן עמוק יותר, ובאמת לנסות להבין את המילים".

שפירא מגלה כי המילים ממש זרמו בתוכו והוא בהחלט הרגיש אותם, וכך נולדו שני שירים חדשים: "בשיר אחת, יכולתי ממש להרגיש איך אני מבקש להיות בבית השם כל ימי חיי. להיות קרוב לאלוקים ולא שום דבר אחר". השיר השני, סינגל שיצא השנה אבא, שאוב מהמילים ״אל תסתר פניך ממני״ "ביקשתי אבא! איפה אתה? אני צריך אותי לידי !!!, אמנם השיר הוא יותר קצבי וכיפי, אבל המסר שם, והמילים בערו בתוכי". בדיעבד, הדגש ששם מרדכי על הבנת מזמור ״לדוד השם״ זיכה אותו להלחין שני שירים, שנתנו ונותנים לו חיזוק. "אני מקווה שזה יחזק גם את המאזינים ויקרב אותם  לאבא שבשמים…".

ככלל, השירים באלבום בעברית ובאנגלית מתייחסים כולם סביב נושא אחד: לחפש את אבא בכל מקום, בכל שעה, בשמחה, ולעיתים בכאב. למשל, בשיר Dancing In The Rain (=לרקוד בגשם) המסר בשיר זה שגם כשיורד גשם – זה משמיים, וכשנבין שהכל מאת הבורא, אזי אפשר גם לרקוד בגשם. כך גם בשיר אשירה שהמסר שלו זה לראות ולהכיר ביופיו של העולם, ואז אנחנו פותחים בשירה מתוך שמחה אמיתית והכרת תודה. "גם אם אנחנו לא מרגישים או רואים אתה אבא, עמוק בפנים אנחנו יודעים שהוא שם כל הזמן. ועלינו להמשיך לעשות את המיטב שלנו, כדי להישאר מחוברים… כל ימי חיי, כל ימי חיי!"

האזינו לשיר מתוך האלבום: "אשירה":

מקודם

מרדכי שפירא באלבום חדש: "אחת"

קיבלתם דחיה מהביטוח הסיעודי? כך תעשו

מקודם

מרדכי שפירא באלבום חדש: "אחת"

מהדרין אונליין – גם פרימיום וגם חיסכון

מקודם

מרדכי שפירא באלבום חדש: "אחת"

גם אתה יכול לרכוש דירה להשקעה – הסוד שאנשים לא יודעים

מקודם

מרדכי שפירא באלבום חדש: "אחת"

מפתיע: עבודה מותאמת לחרדים בתחום הבנייה

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

9

4

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
2 תגובות
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
ugikj
1 שנה לפני

אין על שפירה LOVE

מענדי
1 שנה לפני

לא כל כך התלהבתי😶

אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
2
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture