חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוגר הקול הבא, אפרים חן בסינגל חדש: מעוז צור


התוכנית 'הקול הבא' הותירה חותם אדיר על עולם המוזיקה היהודית. במשך שתי עונות היא ריתקה מאות אלפי מאזינים וצופים שעקבו בדריכות מדי שבוע אחר הזמרים שהתמודדו בתחרות. כעת, כשנה לאחר סיום העונה השנייה ורגע לפני צאתה לדרך של העונה השלישית, יוצאת סנונית ראשונה מתוך הפרויקט המסקרן 'קולות הנשמה' – אלבום שכולו מבוצע על ידי בוגרי 2 העונות של הקול ... להמשך קריאה

התוכנית 'הקול הבא' הותירה חותם אדיר על עולם המוזיקה היהודית. במשך שתי עונות היא ריתקה מאות אלפי מאזינים וצופים שעקבו בדריכות מדי שבוע אחר הזמרים שהתמודדו בתחרות. כעת, כשנה לאחר סיום העונה השנייה ורגע לפני צאתה לדרך של העונה השלישית, יוצאת סנונית ראשונה מתוך הפרויקט המסקרן 'קולות הנשמה' – אלבום שכולו מבוצע על ידי בוגרי 2 העונות של הקול הבא בהפקתו של דוד פדידה.

מתוך הפרויקט המיוחד  יוצא לקראת חנוכה השיר 'מעוז צור' בביצוע של הזמר אפרים חן, בוגר העונה השנייה של התכנית שכזכור אף הגיע לגמר התחרות. את השיר, יחד עם כל שירי האלבום הלחין ר' פייטל לוין מארה"ב. על ההפקה המוזיקלית של השיר והאלבום כולו, גרשון פריישטט.

"בימי חנוכה יושבים על יד ה"נרות קודש" ומתחברים כהוראת רבוה"ק "להקשיב למסר של נרות חנוכה" מספר ר' פייטל לוין על השיר בלשונו הייחודית. "הלחן על כל בתי הפזמון עוזר להקשבה זו, תוך כדי ביטוי כל בית בלחן המיוחד לו בהתאם לתוכנו. מגוון עשיר של לחנים ועיבודים שמביאים את הפזמון לרמת התחברות".

בפרויקט 'קולות הנשמה' משתתפים עוד הזמרים נאור אלחדד, מאיר מסוארי, מייקל פרי, אביגדור רוט, נחמן גולדברג, עמיחי סובר, יוסף חיים בוסקילה, מוטי רוטמן, אייל אביב, משה קליין וראובן בקר. בקרוב יחשפו עוד שירים מהאלבום במגוון רחב של סגנונות מוזיקליים, כולם מלחניו של ר' פייטל לוין. 

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

0

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
1 תגובה
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
רותם
4 שנים לפני

אפרים, ביצוע אדיר!!!
להזמנת אירוע הכי שמח שיש!
ניתן להתקשר ל 0543057709 אפרים חן

אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
1
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture