חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אהרן רזאל באלבום חדש: "כבן המתגעגע"


25 שנה לאחר הלהיט הראשון שפרסם את אהרן כמוזיקאי מוערך ואומן יוצר במוזיקה יהודית "הסנה בוער", ועשור לאחר הלהיט "קבעתי" שקיבע אותו כמוזיקאי של עולם התורה והישיבות, – חושף אהרן את האלבום השלושה עשר שלו, אלבום הבר מצווה – "כבן המתגעגע".

בעקביות ובהתמדה מעוררות השראה, אהרן כותב ומלחין שבוע אחר שבוע, חודש ושנה, עשור ורבע מאה, מלחין מחונן וטרובדור מוכשר שנע בין אוכלוסיות, קהילות וגוונים ביהדות האורתודוקסית, ומותח את גבולות היצירה שבין קודש לחול, בין ערוץ קודש של ברדיו של בני תורה, לפלייליסט הישראלי כשהוא מדלג ביניהם בטבעיות.
באלבומו החדש, לצד סינגלים שכבר נחשפו והטביעו חותם, מציע רזאל שיתופי פעולה יפיפיים ויוצאי דופן כמו: "אני אחר" עם אביתר בנאי ו"שמע ישראל" עם דוד ד'אור.
אהרן מגלה כי באלבום החדש ישנם שירים שנכתבו לפני עשרים וחמש שנה ("איש כשר פשוט", "מהרה", "כי לא תשכח" ו"רק עוד ניגון אחד") חלקם בנסיעה באוטובוס לצפת כרווק מיוסר, או בדרך להופעה במחנה קיץ ביער מרוחק בצפון. מאידך, אפשר למצא באלבום שירים שנכתבו רק בשנה האחרונה "אני העני", (שכתב עם אשתו על המזח ביפו), "אני אחר" (שנכתב על הפסנתר בסלון כאשר נזכר פתאום בטקסט מרגש של הרמב"ם). מאז שוחרר – התחברו רבים ל"מועד קטן" שהלחין אהרן כפרשנות לסיפור מפעים של רבי שלמה קרליבך המספר את סיפורו של ניצול שואה, שבו הוא מתגלה שוב כמספר סיפורים מרתק וכמלחין שאין שני לו.
וכה אמר אהרן רזאל על האלבום החדש: "שוב קיץ. אני מוצא עצמי כותב כמה מילים לאלבום השלושה עשר שלי. עולם המוסיקה כל כך השתנה, הדיסקים נעלמו, זמרים שומרי מצוות שגדלו על האלבומים הראשונים שלי מספרים לי על 'מים רבים' שהתנגן שנתיים ברכב המשפחתי, או על 'מחובר' שליווה אותם במשך כל הילדות.
מי שאוהב את ההתמדה והקביעות, הקביעות תאהב אותו חזרה. וכך בשנה וחצי האחרונות, פעם-פעמיים בשבוע אני הולך לאולפן, פותחים בדבר תורה, אחר כך אני שולף שיר חדש או סקיצה ישנה ומתחיל הקסם. מנגינה קורמת עור וגידים, צלילים עולים ויורדים, הנה נולד אלבום חדש."
אהרן נערך להשיק את האלבום בסדרת מופעים, הראשון בהם אי"ה בי' אלול בגולה בפ"ת.

האזינו לשיר 'אבא מתי נגיע' מתוך האלבום:

מקודם

אהרן רזאל באלבום חדש: "כבן המתגעגע"

מרתק! הדרכים של מנהלי העמותות לגיוס הכספים

מקודם

אהרן רזאל באלבום חדש: "כבן המתגעגע"

מדוע הציבור החרדי רוכש קרקעות להשקעה בפרדס חנה?

מקודם

אהרן רזאל באלבום חדש: "כבן המתגעגע"

מארחים לפסח? כך תגנבו את ההצגה!

מקודם

מדמה-ויטמן-3

מדריך חדשני חושף: הדרך הקלה לתורמים חדשים

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

6

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
1 תגובה
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אריה
1 שנה לפני

שיר מגניב…הוא תמיד מפתיע הצדיק רזאל

אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
1
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture