חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמעון לוי בסינגל-קליפ מרגש לחג הסוכות: "דער סוכה"


לאחר דואט הפריצה המפורסם שלו עם גדול הזמר יעקב שוואקי בשיר "אין דבר רע", הזמר אמן הלב שמעון לוי, יוצא כעת עם שיר רגש מיוחד שמספר את סיפורה של פירוק סוכת הפוסק הירושלמי בה נהגו יהודי ירושלים, ובחורי ישיבות חו"ל לחסות בצילה וליהנות מהאווירה הירושלמית, ובין כותליה לרקוד ולשמוח שנה בשנה, ולהגות בתורה בשאלות ותשובות בהלכה.

הסינגל קליפ החדש בא לבטא את כאבם של בני הישיבות, ויהודי ירושלים, על כך שהסוכה המדוברת פורקה בשנה שעברה, באישון ליל – יום לפני פרוס החג הקדוש, לתדהמת תושבי ירושלים שרעשו ועוררו סערה גדולה.

שמעון לוי משתף מדוע החליט להוציא שיר על המקרה שעורר סערה: "בשנה שעברה, כשחלפתי בסמוך לבניין היכל ההוראה, בראשות הגאון הפוסק הגדול גאב"ד היכל הוראה רבי משה בראנדסדרופר שליט"א, שמוכר לכל תושבי ירושלים במענה ההלכתי לילה ויום, שבתות וחגים, להמוני יהודים מכל החוגים והעדות, לא יכולתי לשאת את הכאב שלי,  אל מול הצער שנחשפתי אליו, כשראיתי שהסוכה הקדושה הזו, נופלת על עומדה אל מול עיניהם הנדהמות של יהודי ירושלים. 

מקודם

שמעון לוי בסינגל-קליפ מרגש לחג הסוכות: "דער סוכה"

רוצים לדעת אילו ביטוחים יש לכם? לחצו כאן

מקודם

שמעון לוי בסינגל-קליפ מרגש לחג הסוכות: "דער סוכה"

האם מחלת הריאות שלכם מזכה בפיצוי?

מקודם

שמעון לוי בסינגל-קליפ מרגש לחג הסוכות: "דער סוכה"

מטופלים לא דורשים פיצוי על טיפול שיניים רשלני ומפסידים הרבה כסף

מקודם

שמעון לוי בסינגל-קליפ מרגש לחג הסוכות: "דער סוכה"

יותר זול ממחיר למשתכן – הכירו את ההזדמנות הנדל"נית

במשך השנה החולפת, הדבר לא נתן לי מנוח, והכאב עודנו הדהד בין קירות ליבי,  למחשבות קיימות כיצד אוכל אני הקטן להביע לעולם את הכאב והצער של עמך בית ישראל, ובני ירושלים היקרים על הסוכה הנופלת, פגשתי את המלחין החסידי יוסל לייפער, שיתפתי אותו בעניין, וכך נולד השיר היפה הזה, בשיתוף מקהלת "נגינה", פרצה מליבנו הזעקה, שבאמת הקיץ הקץ על יסורנו וכאבנו ועל כל הגזירות הקשות, ובתקווה שבאמת ירחם השם וסוף סוף "יקים לנו את סוכת דוד הנופלת", בבניין בית הבחירה והמקדש בב"מ אמן.

כולנו תקווה שהשנה נזכה סוף סוף לסוכת דוד ולגאולה השלימה.

video
play-rounded-fill

קרדיטים: לחן: יוסף לייפער | עיבוד והפקה מוזיקלית: עובדיה יוסף חפצדי | מיקס ומאסטרינג: אלי מלמד | צילום ועריכת וידיאו: דוידי נחשון | עיצוב עטיפה: GRAPHIC NADAV

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

2

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture