על השיר חתומים האחים אייל ויאיר שריקי שאחראים על המילים, הלחן ואף על העיבוד וההפקה המוסיקלית.
לשיר צולם וידאו–קליפ מיוחד של התסריטאי והבמאי חיים עטון, בו מככב בנו של טויטו עילי.
באותו נושא
טויטו עובד במרץ על חומרים נוספים עם מיטב היוצרים, לצד ההופעות והאירועים כמידי ערב ברחבי הארץ.
אלוף
אהבתי!
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
שיר מושלםםםםםםםםם
שיר ממש מרגש וגם הקליפפפ