חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דואט מסקרן

בועז אביאני מארח את אריאל אביזוב – "קול הנשמה"


מתוך רצון כנה להודות לקב"ה, יזם והלחין בועז אביאני שמגיע בכלל מתחום ההיי-טק, את השיר 'קול הנשמה'. חבר הילדות, המוסיקאי המחונן אריאל אביזוב גוייס להפקה המוסיקלית לפרק שחותם את ספר התהילים והתוצאה עוצמתית במיוחד.

בועז אביאני, עובד בכלל בתחום המכירות בענף ההיי-טק, אך מתוך. מתוך רצון כנה להודות לקב"ה – נולד השיר 'קול הנשמה'. לאחר שהלחן המוגמר היה בידו, יצר בועז קשר עם חבר ילדות מתקופת לימודי התיכון בחולון, המוזיקאי והגיטריסט המחונן אריאל אביזוב, הבעלים של סטודיו סול. אביזוב עיבד את השיר, הלחין לו מנגינה עוצמתית ומרטיטת לבבות וגם מבצע אותו, לצד קולות שניים של אביאני. 

מילות השיר לקוחות מתוך מזמור ק"נ בתהילים, המזמור שחותם את ספר תהילים. המזמור הנו מעין הזמנה וקריאה כללית לכל אדם ולכל הבריאה להלל את בורא עולם בכלי נגינה ובשירה. קריאה שיש בה ריבוי גוונים של תהילה, הן ברעיונותיה והן באופני הביטוי שלה.

מקודם

בועז אביאני מארח את אריאל אביזוב - "קול הנשמה"

תמיד רצית לפתח קריירה מבוססת? יש כיוון שלא חשבת עליו ואתה חייב להכיר!

מקודם

בועז אביאני מארח את אריאל אביזוב - "קול הנשמה"

חושב שאתה מכיר את כל המנהגים שלכם בפסח? בוא לאתגר את המשפחה

מקודם

בועז אביאני מארח את אריאל אביזוב - "קול הנשמה"

אשתי היקרה, מהשנה אנחנו לא אוכלים שום בפסח. האם מומלץ לאמץ חומרות חדשות?

מקודם

בועז אביאני מארח את אריאל אביזוב - "קול הנשמה"

איך תמקסמו את הפיצוי הכספי מחברות הביטוח

בועז אביאני: "אני מאד אוהב את ספר תהילים ונוהג לקרוא בו מדי יום. יש בו סגולות גדולות מאד וכשאני קורא את המזמורים אני מרגיש את עוצמתן האדירה של המילים הכתובות והמסרים המדהימים היוצאים מהן. החלטתי שאני רוצה להפיק ולהקליט שיר שמבוסס על מילות המזמור ועל המנגינה. אני מאד גאה בתוצאה המדהימה והמטרה העיקרית שלי היא להנגיש את השיר לכל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מהמקום הכי כנה ולהזמין את כולם באמצעות מילות השיר והמנגינה המופלאה להלל את בורא עולם". 

אריאל אביזוב: "כבר מתחילת העבודה על השיר התחברתי למילות המזמור ולבקשה העולה ממנו. התוצאה הפתיעה אותי מאד והיא הולמת באופן מרגש ביותר את המילים העוצמתיות של המזמור. כאדם חילוני אני מקווה שאנשים יאהבו את השיר, יתחברו למסר העולה מהמילים ושהוא יהווה גם סוג של תפילה לפיוס ואחדות בתוכנו". 

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

7

7

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture