חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
צילום: שלומי כהן פלאש 90
צילום: שלומי כהן פלאש 90

חתונה או מסיבה?

פופ ששון וקול שמחה: יש גבול שאסור לחצות | דו"ח המבקר


איש למוד תלאות אנוכי, מאלו שאוזניהם אנינות טעם, עיניהם שוזפות בד"כ חופים מוריקים, ואפם מריח אוויר הרים צלול כיין, אך יש גבול והוא נחצה • מבקר המוזיקה

איש למוד תלאות אנוכי, מאלו שאוזניהם אנינות טעם, עיניהם שוזפות בד"כ חופים מוריקים, ואפם מריח אוויר הרים צלול כיין, אך מה לעשות, גם עלי נגזר לפעמים לסור לחתונה כזו או אחרת, וכן, גם השבוע נפלתי על אחת כזו.

מה אומר ומה אדבר? אילו יכולתי, מן הסתם שמפי היו נשזרות כל מילי דמיטב, שירי זמרה ותלונות, רק שפשוט לא יכולתי, הווליום לא אפשר.

כן, היום רציתי לדבר קצת על מה שקורה בעולם החתונות, החתונות? אולי עולם המסיבות.

מתוך שמחת חתן וכלה שיסודה בהררי קודש וטמונים בה זכויות וסודות לרוב, הגענו למצב בו אנחנו מגיעים כדי לחזות בשואו היומי של אותו אחד שבא לפרוק עלינו את העצבים שלו, משתולל על הבמה, מריע ומקפץ ללא הרף.

והקהל, הקהל כולו משולהב, פזורות ידיים ורגלים מתבוססות ברחבה, הרצפה רועדת שמא נוטה לנפול, והחתן… החתן באמצע, מחפש לו כיסא רעוע כדי להניח את עצמו ולו רק לרגע, ומנסה להבין…

הלווווו, באתם לשמח אותי או באתם למסיבה?

מקודם

פופ ששון וקול שמחה: יש גבול שאסור לחצות | דו"ח המבקר

קרקעות בגדרה שאושרו לבנייה בתוכנית מתאר יצאו לשיווק

מקודם

פופ ששון וקול שמחה: יש גבול שאסור לחצות | דו"ח המבקר

השליימזל שהפך למיליונר

מקודם

וועד הרבנים

בתוך ימי השבעה: היתומה בת ה-6 עלתה לכיתה א'

מקודם

פופ ששון וקול שמחה: יש גבול שאסור לחצות | דו"ח המבקר

תמיד רצית לפתח קריירה מבוססת? יש כיוון שלא חשבת עליו ואתה חייב להכיר!

מה קורה לנו בדור הזה?

אז נכון, זה כבר הטור השלישי שאני בשיא שלי, מכניס לפה ולשם, מטיח ביקורות על הא ועל דא ומי שמני בכלל לבקר את העולם, אבל כנקודת ראיה שלי וודאי שזה מקובל, גם אם אני עדיין לא הפקח או המשגיח של העולם.

היו אלו המשגיחים בישיבות שניסו לעשות מעשה ולפסול את הקלידנים המוגזמים בחתונות, אבל גם זה כבר בשלבי פריצה, היו שמועות על וועדת רבנים שקמה לה כדי להטיל סמכות וכשרויות לאמנים שיאותו לרקוד לפי הצלילים שלהם, אבל זה פשוט לא נכון!

כשם שהשינוי הגיע גם מהקהל, כך הוא צריך לבוא משם, אותו זמר שמקפץ ומרקד עושה זאת ולו רק בגלל שיש לו קהל שמחרה מחזיק אחריו ואומר לו גדל.

והוא צודק, הלקוח שהזמין אותו רצה בדיוק אותו, את האנרגיה, השמחה הפורצת, הבלגן והאלקטרוני, אבל בואו נעצור ונחשוב שניה על החתן, זה שמחכה שם באמצע שמישהו יבוא ויצחצח לו את הנעליים עם פזורת שטרות מקומטים, זה שמתחיל היום פרק בחייו ויתכן שהוא הביא את המסיבה הזו כי רק כך הוא חשב שהחברים שלו ירקדו איתו.

בואו נעצור לרגע ונשים את הפוקוס על החתן, ואולי אז, גם הסימפונית של הרצליה תשמח אותנו, כי השמחה אמורה לפרוץ מבפנים, ולא להישאר במעטה חיצוניות של מוזיקה שמדליקה אותנו היום, ומחר תיפול לתהום הנשייה

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

366

102

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
15 תגובות
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
חתול שחור
10 חודשים לפני

אני לא מסכים עם זה כי אם הם לא יעשו את המסיבה הרבה פעמים החתן והכלה יתבאסו…

יצחק
עונה ל  חתול שחור
10 חודשים לפני

אני מסכים איתך. . . זו בדיוק נקודת המבט של חתול שחור!!! אין לצפות ליותר מזה. . .

נפתלי בנט
10 חודשים לפני

שיעשו קודם כל פיקוח על המחירים האסטרונומיים שזמר וקלידן לוקחים… על שירה של שעה או לי שעה וחצי זמר לוקח בין 3500 ל5000 במקרה הטוב וקלידן מרוויח 2200 והגברה רק 1200 לפי תוספות חופה ופיזורים…

מנחם
10 חודשים לפני

מסכים אם כל מילה. רק חבל שהבאת תמונה של חתונה המסמלת את הכי ההפך מהכתבה. הלוואי שכל החתונות יהיו נראים כמו החתונה שבתמונה.

א.ש
10 חודשים לפני

אויש נו באמת… תאמינו לי שחתן שמעוניין בחתונה סולידית רגועה יותר עם ווליום בדציבלים נמוכים או חתונה חסידית אוטנטית יקבל חתונה כזאת וחתן כלה שרוצים חתונה "רועשת " יותר עם מוזיקה יותר עכשיווית יקבלו חתונה כזאת לכאן או לכאן תמיד יהיו כאלה שירקדו לשם ההנאה שלהם (וזה בסדר) ויהיו כאלה שירקדו מול החתן והכלה במטרה לשמח אותם ולא משנה סוג המוזיקה והסיגנון .. אתם יודעים מדור לדור משתנה גם סיגנון המוזיקה וזה מה שהצעירים היום אוהבים יותר קצב ורעש לצד מוסיקת הנשמה לגבי כל האקטים ההומוריסטיים של נקוי נעלי החתן וניפנוף מניפות מול הכלה אין שום קשר לסיגנון המוסיקלי אלה… להמשך קריאה »

בן סולומון
10 חודשים לפני

הבחור יודע בדיוק את מי הוא לוקח, אני מניח שהכותב לא עשה מחקר בישיבות עצמן בנושא…

אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
15
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture