חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אהרן רזאל – לך עמי – ווקאלי


כשנגיף הקורונה רק פרץ לחיינו, פגש אהרן רזאל באירוע משפחתי כמה קרובי משפחה, שבקשו ממנו להלחין שיר על המילים "לך עמי בא בחדריך וסגור דלתיך בעדך חבי כמעט רגע עד יעבור זעם" רזאל, אדם שאוהב אתגרים, החליט לנסות, ואת התוצאה, תוכלו לשמוע עכשיו, את הקטע הראשון הוא בחר להלחין במנגינה עצובה ומינורית, כמשמעות המילים, בא ... להמשך קריאה

כשנגיף הקורונה רק פרץ לחיינו, פגש אהרן רזאל באירוע משפחתי כמה קרובי משפחה, שבקשו ממנו להלחין שיר על המילים "לך עמי בא בחדריך וסגור דלתיך בעדך חבי כמעט רגע עד יעבור זעם" רזאל, אדם שאוהב אתגרים, החליט לנסות, ואת התוצאה, תוכלו לשמוע עכשיו, את הקטע הראשון הוא בחר להלחין במנגינה עצובה ומינורית, כמשמעות המילים, בא בחדריך, תתכנס, תסתגר, תתרחק מבני אדם, ואם זה מזכיר תקופה אפופת מסכות, כפפות ואלכולג'ל – לזה בדיוק הוא התכוון.

ואילו חלקו השני של השיר מביא את הנחמה והתקווה: חבי מעט רגע… חכה רק קצת, בע"ה, בקרוב יגיע האור… כהרגלו, הוסיף רזאל טקסט נוסף, שלקוח מפירוש המצודת דוד על הפסוק עצמו. "מצאתי שם משפט מרגש. 'סתרי עצמך בתשובה ומעשים טובים' הווי אומר, איך מסתתרים? איך נשמרים מהמגיפה? נכון, שומרים על ההנחיות של משה בר סימן טוב, אבל מעבר לכך, צריך גם תשובה ומעשים טובים…", זאת המשימה שלנו בימים נגיף שכאלה. אהרן רזאל, שזה השיר הווקאלי הראשון שלו, חבר למוסיקאי נפלא – אלון הלל שעיבד ואף שר את כל הקולות. השניים מאחלים לעם ישראל רפואה שלימה ושנדע ימים טובים ומתוקים בקרוב מאוד.

האזינו לשיר המדהים:

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

0

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture