חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסתר פנים

שולי רנד בסינגל חדש – קרב יום


הזמר והיוצר שולי רנד כהרגלו מנסח את פס הקול של התקופה ומוציא את 'קרב יום' - סינגל חדש ויוצא דופן. מילים ולחן: שולי רנד, הפקה מוסיקלית: אסף תלמודי

שולי רנד מופיע בשלושת החודשים האחרונים בפני מפונים, פצועים, חיילים, בתי האבלים, ואפילו בחתונות בצל הלחימה. תוך כדי ההופעות הטעונות רגשית מצא עצמו שולי מחזק ומתחזק והמשיך לכתוב כל העת. 'קרב יום' הוא שיר שעוסק בהבנה של אדם מאמין שיש השגחה מחד, ומאידך התחינה לבורא עולם לקרב את יום הגאולה לאור אימת התקופה. זו לא הפעם הראשונה ששולי מצליח לנסח במילותיו את הלך הרוח הקולקטיבי, הפעם המילים שלו חזקות מתמיד ומרגשות בישירותן.

"השיר ׳קרב יום׳ התחיל להיכתב לפני כמה חודשים", מספר שולי רנד. "הוא נבע מתוך תחושת חוסר אונים מול הספינה מלאת החורים שהתכתשנו על סיפונה בעוד היא מקרטעת ומחפשת את דרכה אל חוף, וחוף לא נראה באופק. ואז באה אותה השבת, נפתחה הרעה. ואיתה חור עצום שנפער לכולנו בלב. כדור הפחד העצום שהחל להתגלגל בינינו כשטעמנו הסתר פנים שכזה, משם נולד ונסתיים השיר. ״הגיעו מים עד נפש״, ומה שנשאר לנו זה לקחת מעשה אבותינו בידינו ולצעוק "קרב יום אשר הוא לא יום ולא לילה".

מקודם

שולי רנד בסינגל חדש – קרב יום

מטיילים בסימטאות הקדושות של ירושלים בבין הזמנים

מקודם

שולי רנד בסינגל חדש – קרב יום

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

מקודם

IMG0032

חדרים אחרונים לטיול כשר בטביליסי שבגאורגיה

מקודם

שולי רנד בסינגל חדש – קרב יום

השליימזל שהפך למיליונר

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

142

12

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture