חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוטי שטיינמץ – בזכות התורה – קליפ


אין ספק שזה הפך להיות הלהיט הגדול ביותר של החורף. לרגל סדרת מעמדי סיום הש"ס של ארגון 'דרשו' ברחבי תבל, התאגדו יחד מיטב אמני הזמר החסידי בארץ ובעולם, להפקת שיר מרגש ומרומם שילווה את המעמדים הכבירים בהם השתתפו רבבות מסיימי ש"ס בכל רחבי העולם, בישראל, בארה"ב, בפריז, בלונדון, במנצ'סטר, בדרום אפריקה ובבלרוס, מילות השיר נלקחו ... להמשך קריאה

אין ספק שזה הפך להיות הלהיט הגדול ביותר של החורף. לרגל סדרת מעמדי סיום הש"ס של ארגון 'דרשו' ברחבי תבל, התאגדו יחד מיטב אמני הזמר החסידי בארץ ובעולם, להפקת שיר מרגש ומרומם שילווה את המעמדים הכבירים בהם השתתפו רבבות מסיימי ש"ס בכל רחבי העולם, בישראל, בארה"ב, בפריז, בלונדון, במנצ'סטר, בדרום אפריקה ובבלרוס, מילות השיר נלקחו ממדרש ויקרא רבא.

השיר מבטא במילותיו המיוחדות את השמירה של לומדי התורה על כלל עם ישראל, בפרט בתקופה זו, בה עם ישראל זקוק יותר מכל לישועה, דברים אשר מקבלים דגש במילות השיר: "בזכות התורה ולומדיה ינצל העולם". "הטקסט והלחן של השיר הזה מעוררים גאווה, רוממות ואהבת תורה" מסביר אלי קליין. "השיר הזה רץ לי בראש מאז שהלחנו אותו לפני כשנתיים, וידעתי כל הזמן שמדובר בזהב, ורק צריך להמתין לזמן מתאים כדי לחשוף את השיר.

אין לי ספק שהזמן המתאים ביותר לחשיפת השיר היה מעמדי סיום הש"ס של 'דרשו' שנערכו בחודשי החורף ברחבי תבל". "זה לא עוד שיר של אלבום" מוסיף קליין. "זה שיר למעמד היסטורי לכבודה של תורה. מעמד שבו השתתפו מרנן ורבנן גדולי ישראל ורבבות תלמידי חכמים מסיימי ש"ס. מבחינתי אין כבוד גדול מלהלחין שיר דווקא עבור 'דרשו' – הארגון התורני הגדול בעולם, ודווקא עבור מעמד כה מיוחד ומושקע לכבודה של התורה ולומדיה".

כעת מוציאים באירגון דרשו קליפ סיכום של סיומי הש״ס של דרשו בסבב עולמי כשבקליפ ביצוע השיר בבמות העולם.

צפו:

video
play-rounded-fill

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

1

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
8 תגובות
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
ר ש
3 שנים לפני

פשוט יוצא מן הכלל

שם לא מוקר
3 שנים לפני

יפה מאוד

צופיה
3 שנים לפני

אין מילים!
פשוט מהמם מרגש ונוגע ללב.
אין עליו. שר עם כל הנשמה והלב.

גריל
3 שנים לפני

איזה טוהר

אני
3 שנים לפני

זה פשוט מרגש יפה מושלם

אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
8
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture