חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקצוות נפגשים

תיעוד מיוחד מאחורי הקלעים למופע המרתק


שניים מהקולות המובילים בעולם המוזיקה בכלל וזו היהודית בוודאי, נסים סאאל ומשה לוק כישרונות מוכחים שקולם הולך לפניהם, ייפגשו לראשונה על במה אחת, יום שני ז' ניסן 15 באפריל – בהיכל התרבות בתל אביב. מפגש הענקים הוא שילוב שלא היה כמותו, והוא מתרחש בהפקת מקור חדשה שכוללת את מיטב הקלאסיקות של כל הזמנים.

במופע התקדימי יבצעו השניים ביחד ולחוד, רפרטואר עשיר, מחרוזות ודואטים ייחודיים מעולמות המוזיקה היהודית- חסידית, חזנות לייט, ישראלית, פיוט ונגיעות אופרה וקלאסי.

מקודם

original-F5D84A85-F987-4A3E-A4EE-DE39263921F7

עכשיו יותר מתמיד: חופשה מפנקת במלון הכשר ג'נסיס בטבליסי

מקודם

תיעוד מיוחד מאחורי הקלעים למופע המרתק

מטופלים לא דורשים פיצוי על טיפול שיניים רשלני ומפסידים הרבה כסף

מקודם

תיעוד מיוחד מאחורי הקלעים למופע המרתק

איך תמקסמו את הפיצוי הכספי מחברות הביטוח

מקודם

תיעוד מיוחד מאחורי הקלעים למופע המרתק

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

על הניהול המוזיקלי אמון המאסטרו ישראל סוסנה, שרוקם אומנותית עם השניים את המופע וכמובן שילב וכתב עיבודים מקוריים לכל היצירות. היזום וההפקה של יואל ברקוביץ'.

סאאל ולוק, שניהם על הקו ישראל – עולם, מביאים איתם כישרון נדיר, ידע מקיף ומנעד קולי ייחודי. לשניים כאמור יכולות קוליות נדירות ויוצאות דופן המרצדות בו זמנית על ארבע אוקטבות, שניהם בשנות ה 40 לחייהם, כל אחד מגיע מרקע אומנותי משלו, וביחד מהווים שילוב קסום שלא ראינו בעולם המוזיקה היהודי כבר הרבה זמן…

משה לוּק הוא זמר, חזן ופייטן, נחשב כיום כמבצע הגדול והבכיר של ז'אנר המוזיקה האנדלוסית – צפון אפריקאית. מפליא לעשות גם בסגנון המזרחי ולא פחות גם זה החסידי. כבר שנים מהווה אורח מבוקש במיזמי מוזיקה עולמיים. מתגורר בתל אביב (יליד צרפת)

נסים סאאל נולד וחי בניו יורק. בנערותו נחשף לקטעי וידאו מהופעותיו הכובשות של יוסל'ה רוזנבלט והתאהב ביצירותיו בפרט ובעולם החזנות בכלל. לפני שנים אחדות השתלב סאאל בבית היוצר של המפיק העולמי יוחי בריסקמן, שלקח את התגלית הנדירה תחת חסותו ותוך כדי ליווי צמוד של בריסקמן החל סאאל ללמוד מוזיקה, חזנות ואופרה. עם קול מרשים ועוצמתי, אינטליגנציה אמנותית וטווח ווקאלי יוצא דופן, כבש בסערה את בימות עולם החזנות, ואף מונה כחזן הראשי בבית הכנסת הירושלמי הותיק "ישורון".

ישראל סוסנה בשלהי שנות ה 30 שלו הוא מנהל מוזיקלי של כמה מענקי המוזיקה היהודית והחסידית, מעבד ומפיק מוזיקלי מחונן. ינק מבית את עולם המוזיקה, מנצח ומוביל כבר מגיל צעיר מאד פרויקטים מגוונים בעולם המוזיקה יהודית, חסידית ומזרחית.

סאאל, לוק (וגם סוסנה) הופיעו כל אחד בנפרד על מיטב הבמות בארץ ובעולם. כעת כאמור הם מתאחדים בפרויקט מיוחד – מופע חווייתי חדש ומשותף, על במת היכל התרבות ת"א.

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

46

2

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
1 תגובה
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
ראש הממשלה
17 ימים לפני

בהצלחה 👍

אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
1
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture