חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוסף משה כהנא מגיש: לחיים טיש חב"ד 2 – תקציר האלבום


הוא נחשב לוירטואוז מוזיקלי, חתום על עשרות אלבומים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה החסידית האותנטית והיום הוא חוזר בענק. מחדשים כל הזמן, מצטרפים כעת לעדכונים החמים בקבוצות המחדש להתחדש גם בטלגרם > מצטרפים לערוץ ומתחדשים כל הזמן אוהבים לקרוא בנחת באימייל האישי שלכם בזמנכם החופשי? מצטרפים לניוזלטר המרתק של המחדש מקודם כשמנהל הבנק פתאום מביא ... להמשך קריאה

הוא נחשב לוירטואוז מוזיקלי, חתום על עשרות אלבומים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה החסידית האותנטית והיום הוא חוזר בענק.

עשור להשקת האלבום הראשון בסדרה, ולאחר חמש שנות השקעה, מגיש ר' יוסף משה כהנא את האלבום השני בסדרת 'לחיים טיש חב"ד' – פרויקט מוזיקלי נדיר וראשון מסוגו, שמשחזר לראשונה את המוזיקה החסידית האותנטית בטעם של פעם ובעיבוד של המחר.

"מעולם לא עבדתי על אלבום שנים רבות כל כך", חושף ר' יוסף משה כהנא עם צאת האלבום. "למצוא את השירים הכי נכונים והכי קלים, לצד כתיבת עיבוד חדשני שנותן להם משמעות חדשה, הייתה המשימה המאתגרת ביותר עבורי".

באלבום החדש משתתפים בעלי מנגנים מהשורה הראשונה, ביניהם זאנוויל ויינברגר, אהר'לע סאמט, מוטי ויזל, יעקב יהודה דסקל, יוסף זאב בראווער, משה דמן, תוך שהם מבצעים לראשונה את אוצרות ניגוני חב"ד, שחלקם טרם פורסמו באף אלבום מוזיקלי זה עשורים.

"השיא מבחינתי הוא רצועת ד' בבות", מספר כהנא על הביצוע הראשון לניגון החב"די העתיק בהברה חסידית. "זה יהיה השיר שיחמם את הלב של כל עם ישראל. שיר שכולם שיר בעת שמחה, בעת תשובה ובעת התרוממות רוח".

צפו בקליפ טעימות ראשון מתוך האלבום החדש, בהפקתה של חטיבת הוידיאו במשרד 'פרסום בחזית' ו… רוצו לקנות!

video
play-rounded-fill

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

0

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture