חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צודיק גרינוולד – אדון עולם


עשרה צלמים, חמישה אלבומים ו"אדון עולם" אחד. שנתיים לאחר ששחרר את קליפ "המבדיל" ללחנו של מאיר מרטין וידרקר, חובר החזן ובעל התפילה צודיק גרינוולד בשנית למלחין הידוע ומגיש סינגל-קליפ חדש ל"אדון עולם". בעוד הרצועה המוזיקלית כוללת הפקה מוזיקלית מושקעת בהרכב מלא, להפקת הקליפ בחר המפיק יוני צור להמחיש יותר מכל את נפלאות הבריאה המבטאות יותר ... להמשך קריאה

עשרה צלמים, חמישה אלבומים ו"אדון עולם" אחד.

שנתיים לאחר ששחרר את קליפ "המבדיל" ללחנו של מאיר מרטין וידרקר, חובר החזן ובעל התפילה צודיק גרינוולד בשנית למלחין הידוע ומגיש סינגל-קליפ חדש ל"אדון עולם".

בעוד הרצועה המוזיקלית כוללת הפקה מוזיקלית מושקעת בהרכב מלא, להפקת הקליפ בחר המפיק יוני צור להמחיש יותר מכל את נפלאות הבריאה המבטאות יותר מכל את מילות השיר – כשאליו מצטרפים לא פחות מ'מניין' צלמי וידיאו.

"אדון עולם" הוא לחנו ה-36 של המלחין מאיר מרטין וידרקר, מתוך פרויקט השבת הענק שלו "שבת המלכה", כאשר שלושה מתוך חמישה אלבומי הפרויקט כבר ראו אור, בביצועם של גדולי הזמר החסידי.

בפרויקט נוטלים חלק בין היתר, צודיק גרינוולד, יעקב יצחק רוזנפלד, יצחק מאיר הלפגוט, יענקלה רוטנר, בועז דוידוף, אברימי רוט, אברהם פריד, יצחק מאיר, אלי הרצליך ועוד.

על העיבוד המוזיקלי ותזמור השיר הופקד מנחם בריסטובסקי, שאף אחראי על הפסנתר והקלידים. התופים של אבי אבידני, הגיטרה של אבי סינגולדה, הגיטרה בס של אריה ברקוביץ, הסקסופון של דור אסרף, החצוצרות של עדי מאיר וחבורתו והטרומבון של שי דגן.

להשלמת ההרמוניה הווקאלית הופקדו חברי המקהלה ישראל ברגמן, מנחם בריסטובסקי, גיל ישראלוב ומוטי רוטלר.

הקליפ כאמור, כולל לראשונה בעולם המוזיקה מספר שיא של צלמים, ביניהם: יוני צור, דימה ירושבסקי, אלי שדה, שלום גילברט, משה זגורי, יוני פאשה, נחשון פיליפסון, יוסי וייס, יוסי בנשימול, שמעון כץ, יוסי פרלמן, יחיאל שדה, דודו שגב, אהרלה זנד ועוד.

הדיגיטל והיח"צ, איך לא? מבית היוצר של 'פרסום בחזית'.

צפו:

video
play-rounded-fill

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

3

0

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
16 תגובות
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
בחזית
3 שנים לפני

חמוד רואים בצילום שיש כמה מהצלמים שכלל לא מצלמים
והצלמים כלל לא מסתכלים במצלמה אלה …

נחמי
3 שנים לפני

לא הבנתי מה הקטע שכל הצלמים מסביבו במעגל. אם זה אמור להיות צילום בנוף, אז הם מסתירים את הנוף… אם זה אמור לתת זויות צילום מגוונות, אז שיתפזרו ויצלמו רק את הזמר.
לא אהבתי את הרעיון.
אבל השיר יפה!!!!!

אבי
3 שנים לפני

לא הבנתי מה כל הצלמים האלו זה עושה את השיר יותר טוב 🌞

על הפנים
3 שנים לפני

או שהוא ניסה להרגיש מפורסם או שהוא חשב שאנשים ישמעו שיש 10 צלמים יתלהבו אבל לצלם אותו על הרקע העלוב הזה אםשר גם במצלמה ביתית

נו ברור
3 שנים לפני

רעיון מטופש… המעגל צלמים שמסתובב סביב הבן אדם
יתכן שהשיר מצוין אבל הרקע לשיר ….מקרין עליו

אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
16
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

Hide picture