לא ברור בדיוק מי אמר שבכל מבוגר מסתתר ילד, אבל אין ספק שהוא צדק. זאת לפחות התחושה שהייתה לי עם המשחק הדיגיטלי החדש של 'רמי לוי', שמשלב חוויה כיפית, אתגר אמיתי ואפילו פרסים שווים במיוחד.
הנה הסבר: 'רמי לוי' – רשת המזון האהובה, לקחה את חוויית הקניות צעד אחד קדימה עם משחק חדש ומרתק. במרכז המשחק עומדים מוצרי המותג הפרטי של הרשת, שמציע מעל 4,000 פריטים באיכות גבוהה ובכשרות מהודרת – ממוצרי בסיס ובישול, דרך סלטים, חטיפים וקפואים ועד מוצרי ניקיון ותינוקות.
איך זה עובד?
>>>נרשמים למשחק ממש כאן<<< בוחרים שם שיופיע ברשימת המובילים, ומתחילים למיין את מוצרי המותג הפרטי לסלים הנכונים: סל נשנושים, סל ניקיון, סל בישול, סל אפייה ואיך אפשר בלי – סל קטנטנים. ככל שתתאימו יותר מוצרים לסלים, תצברו יותר נקודות ותשפרו את הסיכוי להיכנס לעשירייה המנצחת ולזכות בשוברי קנייה בסך 1,000 ₪!
עם מגוון עצום של מוצרים שמאפשרים לכל משפחה לקנות בשפע וללא פשרות, 'רמי לוי' ממשיך להוכיח שהלקוחות תמיד נמצאים במקום הראשון. אפשר לסכם שהמשחק שמעבר לחוויה הוא גם מהלך נוסף שמוכיח שוב למה הוא תמיד נשאר צעד אחד לפני כולם.
'רמי לוי', אפשר להגיד ששוב שיחקתם אותה, ובגדול.