לקראת ימי בין המצרים

הזמר לייבי דייטש משיק את "ביז ווי לאנג" – תפילה עתיקה בניגון חדש


לקראת ימי בין המצרים, ימים של התבוננות, ציפייה וגעגוע לגאולה השלמה, משיק הזמר לייבי דייטש את הסינגל החדש "ביז ווי לאנג", בלחנו של אברימי שיף המבוסס על תפילתו של דוד המלך, נעים זמירות ישראל.

השיר נולד מתוך רצון להתחבר לרוח התקופה ולתחושות המלוות רבים בתקופה זו – תפילה, תקווה וכמיהה לישועה. מילות המזמור, שנכתבו לפני אלפי שנים, מקבלות בניגון החדש ביטוי מרגש ואקטואלי, כאילו נכתבו עבור דורנו.


ייחודו של הפרויקט בא לידי ביטוי גם בפירוש היידיש המצורף, המעניק רובד נוסף של עומק והזדהות עם מילות התפילה. החיבור בין לשון הקודש, היידיש והלחן יוצר יצירה המבטאת את זעקת הלב היהודי: "ביז ווי לאנג?" עד מתי?

באותו נושא


קרדיטים: לחן: אברימי שיף עיבוד: יונתן בלוי עריכה וצבע: הרשי סגל מקהלות: חזקי ינקוביץ-נגינה כלי קשת: "פידלערס" בניצוחו של מוטי וויס, אברומי שטיימץ, אריה אייכלר ואליהו זוננשיין גיטרה: שלוימי ברנמרק סקספון: שמילי שטרן כלי נשיפה: נחמן צוקר הפקת יום צילום: אברימי רכניצר צילום: יצחק קלמן עיצוב עטיפה: שמוליק אייזנבאך

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

75%

25%

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן רלוונטי יותר. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות אלו.

Hide picture