Live 360

 משה דוד וייסמאנדל מבצע על הבמה את "כי ימינך"


משה דוד וייסמאנדל בקליפ חדש מתוך מופע הענק בבנייני האומה "כי ימינך" מתוך אלבום הבכורה בקול נעים. על במת 360, בהשתתפות אלפי בני ישיבות. ובניצוחו של יואלי דיקמן.

הקליפ הוא שני בסדרה, לקראת שורה של ביצועי לייב נוספים, הכוללים דואטים מרשימים שבוצעו על הבמה, עם גדולי הזמר החסידי, וצפויים לצאת בקרוב.

באותו נושא

הפקה: נטע לוין | לחן: אלי קליין | ניצוח והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן | מקהלה: נשמה | יחסי ציבור ותקשורת: ישראל רוזן

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

100%

0%

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
ישן ביותר
חדש ביותר הצבעות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן רלוונטי יותר. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות אלו.

Hide picture