כוחות צה"ל הפועלים במרחב ההגנה הקדמי בדרום לבנון חיסלו היום מחבלי חיזבאללה שזוהו כמאיימים על הכוחות בשטח. הפעילות בוצעה בשני מוקדים שונים, תוך שילוב בין כוחות קרקעיים לתקיפות מהאוויר.
מוקדם יותר היום, לוחמי צוות הקרב החטיבתי גולני, הפועלים תחת פיקוד אוגדה 36 באזור זוטר א-שרקייה, זיהו חמישה מחבלים מארגון הטרור חיזבאללה אשר היוו איום על הכוחות הפועלים במרחב הביטחוני.
במקביל, באירוע נוסף שהתרחש ברכס עלי טאהר, זיהו לוחמי צוות הקרב של חטיבת הקומנדו מחבל חמוש מארגון הטרור חיזבאללה, אשר היווה אף הוא איום על הכוחות הפועלים באזור.
בעקבות הזיהוי, הופעלו במהירות כוחות האש. חיל האוויר תקף מהאוויר ובמקביל הכוחות הקרקעיים פתחו בירי לעבר המחבלים. כלל המחבלים חוסלו והאיום הוסר.
בצה"ל מציינים כי כוחותיו ממשיכים לפעול במרחב רכס עלי טאהר ואינם מאפשרים למחבלי חיזבאללה לצאת מהתשתיות התת-קרקעיות או לנוע ברחבי הרכס. מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל לא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחותיו וימשיך לפעול להסרת איומים מיידיים."