באותו נושא
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן רלוונטי יותר. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות אלו.
כמה שמתגעגעים לימים ההם ….
אז גם פעם ידעו לעשות צחוקים…… הלואי שיהיה פורים כזה גם השנה
איפה הימים שמסכות היו אביזר פורימי…
מגניב
וואווו נוסטלגיה…
מתגעגעים ללבוש של פעם… לצניעות העממית ולא המודרנית עם הקשקושים והפאות הארוכות