באותו נושא
מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?
95%
5%
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן רלוונטי יותר. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות אלו.
למה מחכים לדקה ה90….או 99…היה שנה שלמה לטפל בזההה
לצערינו יש גורמים מאנ"ש שהולכים להיות סדרנים והחגיגה רק מתחילה …..
מי שצבין את הציבור החרדי הוא יהיה סדרן הגיע הזמן סוף סוף
לא הבנתי מה יגרום לבן אדם לספר את בנו החלאקה במתחם ההילולא, הרי המנהג הוא לספר אצל רבי שמעון?
מדהיםםםם מרגש כמה השקעה כמה חשיבה.הלוואי שלא יהיו אסונות ייתר על שלא יהיו ניסיונות כדי להשתפר אמן