חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קבלת פנים אין בני ברק

מקהלת 'מלכות', אושי לנדסמן ו-15 גדולי הזמר מישראל ומארה"ב!


שנה חלפה מאז ראה אור הפרק הראשון בסדרת 'א חתונה אין בני ברק' (חתונה בבני ברק) שזכה לתשואות בכל שכבות המגזר ונבחר כ'קליפ השנה' של תעשיית המוזיקה החסידית אשתקד

והפעם, פרק שני בסדרה, מפציע שוב מבין סמטאותיה של העיר הצפופה בישראל, הלא היא העיר השמחה ביותר בישראל – בני ברק! העיר, שמדי לילה נישאים בה עשרות זוגות מאושרים בדרכם לבנות עוד בית נאמן בישראל, הפכה למשכנן של החתונות היהודיות התוססות והמרגשות כל כך שהפכו לחלק בלתי נפרד מהווייתה של בירת התורה והחסידות.

הפרק הנוכחי מוקדש לשעת ה'קבלת פנים' – הרגעים הנעלים המהווים הכנה למעמד החופה הנרגש, אותם מאפיינים שירי ערגה וכיסופין, ניגוני הימים הנוראים וגם קטעי חרוזים – גראמען בלע"ז – אותם משמיעים טובי המשוררים באוזני החתן טרם ילבש את הקיטל הצחור ויצעד בסך לחופה.

תחת שרביט הפקתו של המעבד ואמן החתונות אושי לנדסמן ובקונסטרוקציה מוזיקאלית ראשונית מסוגה מבית היוצר ה'מלכותי' של פנחס ביכלר שאמון על הפלייליסט, הקונספט והעיבוד הקולי, התכנסו לאולם בני-ברקי אחד לא פחות מ-15 ענקי הזמר מכל הסוגים כשכל אחד עולה לבמת המוזיקה ומשמיע את ניגונו ובהמשך מצטרף לשולחן קבלת הפנים לשירה האדירה.

היוצר והגראמער האגדי של ארה"ב ה"ה מוטי אילוביץ עלה במיוחד ארצה ליטול חלק בפרויקט הזה, כשהוא מופקד על חלק החריזה ודברי הכיבושין של הפרויקט. אתו עמו נגלה כאן את יואלי קליין ומשה שטקל, בנימין לייפער וחותנו יוסל לייפער, אלי וייס ומוטי גולדמן, האחים ברוך ויזל ומוטי ויזל, אהרלה סאמט ומאיר אדלר שגם מפתיע עם לחן חדש 'שכל המלאכים' שהולחן לשמחת הנישואין של משפחת הנגיד ר' אייזיק לפקוביץ מניו-יורק ונחשף כאן לראשונה, יוסי ניילנדר ועקיבא גרומן, חיים פולק ויואלי דווידוביץ.

לצד לא פחות מ-12 חברי מקהלת מלכות ותזמורת בת עשרות נגנים, משתתפים כאן גדולי נגני הכליזמר היהודי כמו יהודה לוברבום ושני נגני הקלרינט אבריימי בלטי וארי ברנד שחוברים לדואט קלרינט ראשוני מסוגו בתעשייה עם נעימת התפילות של הימים הנוראים.

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

21

4

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture