חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצהרת נגישות

עודכן: נובמבר 2020.

כללי:
אתר "המחדש" שואף להבטיח כי שירותיו נגישים לאנשים עם מוגבלות. אתר "המחדש" השקיע משאבים רבים בכדי להבטיח שהאתר שלו יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר עבור אנשים עם מוגבלויות, מתוך אמונה חזקה שלכל אדם יש את הזכות לחיות בכבוד, שוויון, נוחות ועצמאות.

נגישות באתר "המחדש":
אתר "המחדש" מנגיש את הווידג'ט נגישות לאתר ע"י שירות UserWay המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר "המחדש" לשפר את תאימותו להנחיות נגישות תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).

הפעלת תפריט הנגישות:
ניתן להפעיל את תפריט הנגישות באתר "המחדש" על ידי לחיצה  על סמל תפריט הנגישות המופיע בפינה השמאלית תחתונה של הדף. לאחר הפעלת תפריט הנגישות, אנא המתן לרגע שתפריט הנגישות נטען בשלמותו.

כתב ויתור:
אתר "המחדש" ממשיך במאמציו לשפר ללא הרף את נגישות האתר והשירותים שלו מתוך אמונה כי חובתנו המוסרית הקולקטיבית היא לאפשר שימוש חלק, נגיש ובלתי מפריע גם לאלו מאיתנו עם מוגבלות.

במאמץ מתמשך לשפר ולפתור בעיות נגישות באופן שוטף, אנו גם סורקים את האתר באופן קבוע באמצעות סורק נגישות לזיהוי ותיקון כל מחסום נגישות אפשרי באתרנו.
למרות מאמצינו להנגיש את כל הדפים והתכנים באתר "המחדש", יתכן שחלק מהתכנים עדיין לא הותאמו במלואם לתקני הנגישות המחמירים ביותר. זו עשויה להיות תוצאה שלא מצאנו או זיהינו את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר.

כאן בשבילך:
אם אתה נתקל בקשיים עם תוכן כלשהו באתר "המחדש" או זקוק לעזרה בכל חלק באתר שלנו, אנא פנה אלינו ונשמח לסייע.

צור קשר:
אם ברצונך לדווח על בעיית נגישות, יש לך שאלות או זקוק לעזרה, אנא שלח לנו פניה.

דוא"ל: news@hm-news.co.il

 
 
 
 
Hide picture