חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התקף לב

השר דודי אמסלם עבר התקף לב – ושוחרר מבית החולים

"מרגיש טוב"

השר דודי אמסלם עבר התקף לב – ושוחרר מבית החולים

לאחר שחש ברע ביום ראשון האחרון, שר שיתוף הפעולה האזורי פונה לבית החולים "שערי צדק" שם קיבל טיפול רפואי מיידי • השר שוחרר לביתו במצב מצוין ומנהל משם את משרדו: "מרגיש טוב, תודה על האהבה"

מרן ראש הישיבה אושפז ב'מעיני הישועה'

השתדלו והרבו תחינה

מרן ראש הישיבה אושפז ב'מעיני הישועה'

דאגה בעולם התורה! מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין לא חש בטוב ופונה לבית החולים, שם התברר כי חווה אירוע לבבי קל

המיוחד
חדש באתר
חדש בוידאו

אתר המחדש מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל:
news@hm-news.co.il

אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן רלוונטי יותר. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות אלו.

Hide picture