התקף לב
"מרגיש טוב"
השר דודי אמסלם עבר התקף לב – ושוחרר מבית החולים
לאחר שחש ברע ביום ראשון האחרון, שר שיתוף הפעולה האזורי פונה לבית החולים "שערי צדק" שם קיבל טיפול רפואי מיידי • השר שוחרר לביתו במצב מצוין ומנהל משם את משרדו: "מרגיש טוב, תודה על האהבה"
- שוקי כץ
- 16/06/2026
השתדלו והרבו תחינה
מרן ראש הישיבה אושפז ב'מעיני הישועה'
דאגה בעולם התורה! מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין לא חש בטוב ופונה לבית החולים, שם התברר כי חווה אירוע לבבי קל
- איצלה כץ
- 21/07/2022
המיוחד
חדש באתר
חדש בוידאו
אתר המחדש מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל:
news@hm-news.co.il