חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתבות אחרונות

ארכיון

ממתק לשבת

מה היה הנס הגדול שחולל משה רבנו בקריעת ים סוף?/הרב יוסף זאב

חז"ל מספרים לנו שהים סרב להיקרע לפני משה רבנו, כיון שהקב"ה הטביע טבע בבריאה, וכדי לשנות את סדרי הטבע צריך כוח מיוחד. עד כדי כך שאומרים חז"ל [תענית כ ע"ב]: כי כל העושים לו נס, מנכים לו מזכיותיו. זאת כיון שהקב"ה בבראו את העולם, סידר שהוא יונהג על פי מהלך טבעי, ואם אדם מצריך את הקב"ה, כביכול, לשנות את סדרי הטבע, הרי זה מוריד מזכיותיו. לכן כאשר ביקש משה רבינו לשנות את סדרי הבריאה ולהורות לים להיבקע, סרב הים לעשות כן, עד שנזקק הוא לעזרתו של הקב"ה.

ארכיון

באיום על בן גביר

רה"ע ערד: "נסגור את יחידת השיטור העירוני"

במכתב ששלח ראש העיר יאיר מעיין לשר בן גביר הוא תקף אותו בחריפות על כך שמשטרת ישראל הפעילה את כוחות השיטור העירוני במקום לצורך פינוי חוסמי משאיות הסיוע. בן גביר: "אברר את הנושא"

ארכיון

צפו

חזון העצמות היבשות – שבת חול המועד פסח | הרב אליהו אילוז

ארכיון

מציון תצא תורה

שבת חוה״מ פסח – במה נזכה לקיצור הגלות? – הרב ציון כהן

ארכיון

השר בן גביר

״לוודא כי השיטור העירוני לא מלווים את שיירות הסיוע ההומניטרי״

במכתב ששלח השר בן גביר באמצעות מנכ״ל משרדו, רפול אנגל למפכ״ל המשטרה ביקש השר בן גביר לוודא כי כוחות השיטור בעירוני לא מופנים למשימות שאינם בסמכותם, ופועלים בהתאם לחוק.

ארכיון

ארה"ב

ניסתה להבריח יותר מ-3,500 כדורי תחמושת למקסיקו ונעצרה

ב-6 בנובמבר 2019, רשויות אכיפת החוק צפו בטאפיה-אגיילאר רוכשת כמויות גדולות של תחמושת בחנות מקומית באדינבורג. לאחר מכן עסקה בהתנהגות נהיגה מוזרה וביצעה עבירת תנועה • לאחר מכן ערכו הרשויות עצירת תנועה שהביאה לגילוי תחמושת שהוחבאה בצמיג הרזרבי של הרכב.

ארכיון

תל אביב:

רוכבי קורקינט חשמלי פונו במצב בינוני וקל

תל אביב: שני רוכבי קורקינט חשמלי פונו במצב בינוני וקל לאחר שהחליקו במהלך הרכיבה

ארכיון

שיאים נשברו

גל חום שלא היה כמותו: בשירות המטאורולוגי מסכמים

ב-25 באפריל היתה עוד התחממות והשרב הגיע לשיאו. במישור החוף (כולל רצועת החוף) • הטמפרטורות באירוע התחממות משמעותית החלה כבר ב-23 בחודש ונמדדו טמפרטורות של 34 עד 37 מ"צ

ארכיון

בחזרה אל התופת

מטלטל: רבני המשטרה חוזרים אל תחנת המשטרה שנכבשה

חצי שנה אחרי מתקפת הפתע של חמאס, יוחאי דנינו החזיר את רבני המשטרה אל אחת הזירות הקשות: תחנת משטרת שדרות שנכבשה ונהרסה • הרב רמי ברכיהו - רב המשטרה, הרב ראובן כמיל והרב אלימלך חורי משחזרים את הרגעים הדרמטיים, השאלות ההלכתיות הסבוכות והאירועים שגרמו להם להישבר

ארכיון

לילה סוער בצפון

טילי נ"ט שוגרו מלבנון להר דב – נהג משאית נהרג

חילופי אש כבדים בין מחבלי חיזבאללה לצה"ל - המחבלים שיגרו טילי נ"ט שפגעו בנהג משאית ומותו נקבע במקום • בצה"ל תקפו מטרות של ארגון הטרור - בין היתר: מחסן אמל"ח ומשגר

ארכיון

ח"כ סוכות לשגריר ארה"ב

"הסנקציות הן פגיעה בזכויות הפרט ובכבוד מדינת ישראל"

סוכות אמר את הדברים לשגריר לאחר ברכת הכהנים בכותל המערבי, ותקף את השגריר על הסנקציות שמדינתו הטילה על גדוד נצח יהודה ומספר מתיישבים

ארכיון

ח"כ שמחה רוטמן

"רחובות ישראל מופקרים לכל דאלים גבר – היועמ"שית צריכה ללכת"

חצי שנה אחרי מתקפת חמאס ואחרי שכמעט גזר על עצמו שתיקה בנושא הרפורמה המשפטית, יו"ר ועדת חוקה ח"כ שמחה רוטמן מתיישב לשיחה נוקבת • חשבון הנפש על קידום הרפורמה המשפטית, המאבק בטרור, מאבק המשפחות השכולות, חוק הגיוס, ואי החרטה על המאבק בממשלה הקודמת: "אצל בנט החמאס לא היה צריך לפלוש לישראל, הם ישבו בתוך הממשלה"

ארכיון

סמוטריץ' תוקף

"גורמים לסינואר להקשיח עמדות ומרחיקים את הסיכוי להחזיר את החטופים"

לדברי סמוטריץ', "הגיע הזמן שהמוסד והשב״כ יחזרו לעסוק במה שהוכשרו לו - לחסל את ראשי החמאס בכל העולם ולא במו"מ שמנוהל בחוסר אחריות שפוגע בביטחון ישראל. עם חמאס צריך לדבר מכאן והלאה רק באמצעות פגזים ופצצות"

ארכיון

חבר המועצת בשיחת חג נדירה

"במקום להודות להשם, ביהמ"ש מתנכל לעולם התורה"

הוא לא שוחח מעולם עם כלי התקשורת, אבל בעקבות פסיקת בג"ץ נגד חוק הגיוס, הוא יוצא למתקפה חריפה • ראש ישיבת פורת יוסף וחבר מועצת חכמי התורה, הגר"ש בצלאל בשיחת חג נדירה ליוחאי דנינו: "איזה לב ואיזה מצפון?! בית המשפט לוקח את פת הלחם של האברכים" • על גיוס בני הישיבות: "מבטיח, זה לא יקרה" • על טבח שמחת תורה: "הקב"ה סטר לעם ישראל וסימא את עיני כל זרועות הביטחון"

ארכיון

ציניות אכזרית

זו הסיבה שחמאס פרסם את הסרטון הכואב של החטוף

בכיר בחמאס הבהיר היום מה סלע המחלוקת במשא ומתן: "הבעיה היא שישראל מסרבת לקבל הפסקת אש קבועה ונסיגה מוחלטת מרצועת עזה. אם מישהו מהמתווכים יעביר לנו שישראל מסכימה לזה - אנחנו רציניים בהמשך המו"מ".

ארכיון

בישראל חוששים

פעולה ברפיח תשפיע על החזית המשפטית הבין לאומית נגד ישראל

גם בפעם הקודמת שהוחלט על תמרון צבאי משמעותי, כמעט מחצית מהשופטים רצו להוציא צו כזה. בישראל נערכים בזירה הזאת, גם בצעדים הומניטרים וגם בניסיון להראות שהם עושים אותם, ברפיח ובכלל.

המיוחד
חדש באתר
חדש בוידאו

אתר המחדש מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל:
news@hm-news.co.il

Hide picture