אברך תושב דרום הארץ שהוריו מתגוררים בצרפת, נוהג לנסוע אחת לחודש להוריו כדי לטפל בבעיה רפואית של בתו אצל רופא שם, לפני שיצא לחו"ל הזמין חבילת שיחות מחברת פרטנר עבורו ועבור רעייתו, בסיכום החשבון החודשי נדהם האברך לגלות כי הוא חוייב לא פחות מ-1954 ₪
בירור קצר העלה כי הוא חרג בשעה אחת מהחבילה, ולדבריו למרות המנגנון הקובע כי החברה צריכה להודיע ללקוח על חריגה משמעותית כזו, מיודעינו לא קיבל שום שיחה או הודעה בנידון
לדבריו "הרי ברור לחברה שהייתי רוצה לרכוש חבילה נוספת אם אני חורג. למה אין מנגנון שרוכש עבור הלקוח חבילה מוזלת במידה והוא חורג בטעות, 2000 שקל זה המשכורת החודשית שלי בכולל, אין לי את הכסף לשלם. גם ככה אני בחובות גדולים בגלל הוצאות הבריאות של הילדה שלי"
אתר 'המחדש' פנה לחברת פרטנר, ביום חמישי האחרון וזאת היתה תגובתם: "מדובר בחריגות בשני מנויים, בשניהם התקבלו התרעות באמצעות חייגן ונעשה ניסיון ליצור קשר טלפוני לאחר שהחריגה המשיכה (הלקוח לא ענה לשיחות)"
הדוברת גל לבנון הוסיפה "ביקשתי שיפנו אליו עם כל התיעודים על זמני החיוג באמצעות חייגן ובאמצעות נציגים, ויבדקו אם ניתן לתת הנחה"
המחדש לא היה מפרסם את הידיעה אם החברה היתה אכן מתחשבת באברך, אך מתברר כי למרות הרצון הטוב של הדוברת, בחברת פרנטנר בחרו שלא ליצור קשר עם הלקוח, הוא יצר קשר עם החברה סיפר לנציגה כי הובטחה לו הנחה קטנה, אך לדבריו היא לא ידעה במה מדובר והשיחה נותקה
מה???
כזה דוח צריך לתת מי שחרג ממגבלת השיחות?😱😱😱
אז גם אנחנו עברנו עם החברה המזוויעה הזו סרט ארוך למעלה מחודש. כל השיחות איתן מוקלטות. הם רמאים ושקרנים. חייבו אותנו 1250 שח על חריגה בדקות ולא הודיעו מעולם שאנחנו חורגים למרות שהם מחויבים על פי החוק. יתירה מזה גבו לנו 1554 שח במקום 1250 שח ואנו במרדף אחריהם להשיב את הגזילה והם מתחמקים ומשקרים ללא הרף
חבל שלא עושים חקיקה לזה בכנסת, הם עשו לי גם דבר כעין זה וניידתי את כל הקווים מהם
צריך לעשות "חרם צרכנים"ולקנות רק בבזק וכד'ו
כי אם הבן של ביבי היה עושה את זה אז.. שום מילה