שלום וברכה מורי ורבותי!
אין כזה מושג "מותר לעשות חיסון".
אלא או שזו מצווה וחובה, או שזו עבירה.
אם אתה עושה חיסון בגלל שאתה מבין – לך תלמד ותחקור מה זה חיסון, לך בכלל תלמד רפואה.
אין לך זכות לעשות חיסון, לאדם כמוך אסור לעשות חיסון.
אבל אם אתה עושה חיסון בגלל שגדולי ישראל אמרו לקבל חיסון, באותו רגע זו מצווה וזו השמירה ההדוקה שלך.
כאשר רבי חנינא בן דוסא (תענית כ"ה ע"א) ראה את ביתו בוכיה ושאל אותה: "למה את בוכה כך בערב שבת?" היא ענתה לו שבמקום ליצוק שמן לנרות, היא יצקה חומץ.
אמר לה אביה הקדוש: " מי שאמר לשמן וידלוק, הוא יאמר לחומץ וידלוק".
ובאותה שבת דלקו נרות השבת עד למחרת בצאת השבת.
כי אם תלמיד חכם אומר לך לעשות משהו, גם חומץ הופך לשמן.
אם אתה הולך בגלל שגדולי ישראל אמרו לעשות חיסון, לא משנה מה יש שם, גם אם החיסון יהיה מים, או אקונומיקה, זה יהיה לרפואתך השלימה ויהיה עסק זה לך לרפואה.
כאשר אתה חולץ כתף, תאמר: "אני בא לקיים את גזירתם של חכמי ישראל ובא לקיים מצוות עשה של 'וְשָׁמַרְתָּ לַעֲשׂוֹת כְּכֹל אֲשֶׁר יוֹרוּךָ'" (דברים יז, י), ואתה מבוטח לחיים מאושרים.
אוי ואבוי למי שמתנהג שלא לפי דעת תורה.
אוי ואבוי למי שבחוצפתו מפיץ סרטונים שמדברים על כך שגדולי ישראל לא בדיוק ביררו או לא בדיוק לקחו אחריות, עפרא לפומייהו, חוצפה שאין כדוגמתה וסכנה שאין כדוגמתה.
"הזהרו בגחלתן" אומר התנא באבות (פ"ב מ"י), "כל המבזה תלמידי חכמים – אין רפואה למכתו" (שבת קי"ט ע"ב).
וגדולי ישראל פסקו, אין רפואה למכתו – זהו המקור של אותן מחלות חשוכות מרפא שאפילו חיסון לא יכול להן.
נזהרים, שומרים, מקיימים את דברי גדולי ישראל, וזוכים לרב טוב כל הימים מתוך בריאות איתנה ונהורא מעליא.
ברוכים תהיו!
"מי שאמר לשמן שידלוק יאמר לחומץ שידלוק"
ראיה ממבט קצת שונה .. ישר כוח לרב..
ראיה מחזקת!!