באותו נושא
מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?
0%
0%
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן רלוונטי יותר. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות אלו.
כל הכבוד
זה יהודי?
איזה מתלצ הזה עם האיירפודס
חח
חמודיםםםם
עפתי עליהם
דבש זה לא מילה שיארגנו דבר כזה גם באלעד
אתם אחלה בחורים!!!!!
כל הכבוד לבני ברק. שמים את הבחורים שלא ממש בישיבה במקומות טובים. למי לא עושה טוב לעשות לאנשים?
איך את/ה שופט/ת אנשים ככה?
גועל נפש!!!!