חברת האם של גוגל, "אלפבית", הודיעה היום (רביעי) כי היא מתכננת בשנה הבאה להפסיק להשתמש או להשקיע בטכנולוגיות מעקב, המזהות באופן ייחודי משתמשי רשת בזמן שהם עוברים מאתר לאתר ברחבי האינטרנט.
במדובר בקבצי "קוקיז" המאפשרות לגוגל לפתח פרופילים על תחומי העניין של המשתמשים כדי להציג מודעות בהתאמה אישית.
ההחלטה עשויה לפגוע בתעשיית הפרסום שעושה שימוש במעקב הזה.
"אם הפרסום הדיגיטלי לא יתפתח כדי לענות על הדאגות הגוברות של יחידים לגבי פרטיות ולגבי למה המידע האישי שלהם משמש, אנחנו מסכנים את העתיד של האינטרנט הפתוח והחופשי", כתב דיוויד טמקין, מנהל המוצר של גוגל המוביל את השינוי.
מאמינים לכם
גוגל תותחים!! ככה שומרים על הליוואליות של הצרכנים שבמקרה מספרם מגיע ל5 מיליארד…