יונתן אוריך, מי שניהל את מערך הדיגיטל של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ובשנים האחרונות שימש כדובר הליכוד וכיועץ אישי לנתניהו, החל לאחרונה לעבוד במקביל כיועץ לקמפיינים של פוליטיקאים מהעולם בסוכנות הדיגיטל פרספשן.
על פי הדיווח באתר "דה מרקר", הסוכנות נמצאת בבעלותו של שרוליק איינהורן, שהיה מנהל הקרייטיב הראשי בקמפיינים של נתניהו בשנים 2021-2019. איינהורן, שהיה שותף במשרד הפרסום אלנבי, עזב אותו לטובת הקמת סוכנות המדיה פרספשן. שותף נוסף במשרד של איינהורן הוא אמיר עדאקי, שגם נמנה עם עובדי מערך הדיגיטל של נתניהו בשנתיים האחרונות.
השלושה מעניקים שירותים כמו ייעוץ אסטרטגי, ניהול קמפיינים ומשברים ושירותי וידאו ותוכן. באחרונה העניקו אוריך ואיינהורן את שירותי הדיגיטל שלהם לקמפיין מפלגת הימין השמרני באלבניה – שהפסידה בבחירות.
על פי אתר הסוכנות, השלושה ימשיכו להיות מעורבים בקמפיינים פוליטיים מחוץ לישראל.
באופן חריג, אוריך פרסם מאמר בעיתון הג׳רוזלם פוסט שבו כתב בין היתר כי ״אפשר לנצח את הקורונה באמצעות קמפיין דאטה שפונה ישירות לסביבה הקרובה, המשפחתית והתעסוקתית, של מי שעדיין לא התחסנו״.