ישנם שטוענים כי מאחר ומעולם לא גזלו הרי שנראה להם מיותר לומר בוידוי 'גזלנו', הגר"י זילברשטיין סיפר בשיעורו כי יהודי ירא שמים שאל אותו שהרי יודע מעצמו שמעודו לא גנב ושואל האם צריך לומר 'גזלנו' בוידוי בימים הנוראים.
הגר"י זילברשטיין השיב על פי הנאמר במסכת שבת דף לב ע"ב אמר רבא כגון הני נשי דמחוזא דאכלן ולא עבדן ופרש"י (דף לג ע"א ד"ה דאכלן) ונמצא שגוזלות את בעליהן, ועוד מתוך שמלומדות במאכל ובמשתה גורמות לבעליהן לגזול, עכ"ל.
אומר הגר"י, הנה אשה הלוחצת על בעלה שיביא לה מזון מיוחד, או בגד מסויים והיא מלחיצה אותו והוא גונב הרי היא נחשבת לגזלנית. ואותו דבר כל אדם הלוחץ את קרובו וידידו שיביא לו דבר מה ויתכן שהוא יגנוב כדי לספק רצונו הרי הוא גזלן, והנה אשה המפצירה מאד בבעלה שיוריד את פח האשפה והיא עושה זאת ברגע האחרון, והבעל יאחר לעבודתו הנה היא גזלנית, וכך אצל כל אדם, ואם כן יכול כל אדם לומר גזלנו בלי פקפוק".
הכותרת עיוות גמור של מה שהרב אמר!
הוא אמר, שאם עקב הלחץ של האישה הבעל ילך לגנוב, אזי נחשב הדבר לגזל של האישה.