החששות ממשבר תעופה בקו תל אביב-דובאי התממשו ובעקבות אי הגעת השב"כ ורשויות התעופה בדובאי להסכם אבטחה מוסכם בוטלו ביממה האחרונה עשרות טיסות שתוכננו להמריא מדובאי לישראל. כתוצאה מכך, נתקעו ישראלים רבים בדובאי למשך זמן ארוך מהצפוי.
הבוקר עדכנה חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בארץ, פספורטכארד, כי כל מבוטחיה יהנו מכיסוי ביטוחי ארוך יותר באופן אוטומטי וללא עלות נוספות. "אנו מאריכים באופן אוטומטי את פוליסת הPassportCard של לקוחות אשר שוהים ביעד זה ותקופת הביטוח המקורית שלהם מסתיימת עד ה 24 לחודש ב 48 שעות נוספות, ללא עלות נוספת".
גם הפניקס הודיעה על הארכה אוטומטית של הפוליסות: "בעקבות דחייה וביטול חלק מהטיסות חזרה לישראל אנו מאריכים באופן אוטומטי את תקופת ביטוח הנסיעות ללקוחותינו אשר תקופת הביטוח המקורית שלהם מסתיימת עד ה 24 לחודש ב 48 שעות, ללא עלות וללא צורך בהודעה מוקדמת", נמסר מהפניקס.
מנכ"ל הירשוביץ פתרונות, חנוך הירשוביץ
חנוך הירשוביץ, מנכ"ל 'הירשוביץ פתרונות', הודיע על הקמת מוקד שרות מיוחד למבוטחי הסוכנות השוהים כעת בדובאי ונתקעו למשך זמן ארוך מהמתוכנן, וזאת לאור העובדה כי היא משרתת מבוטחים רבים בביטוח נסיעות ומובילה את התחום במגזר החרדי והדתי. המוקד פעיל במספר 0747600416
הירשוביץ מזכיר לטסים ולשוהים בדובאי לוודא כי יש להם כיסוי ביטוחי מלא ושהפוליסה שרכשו אכן הוארכה למלוא תקופת השהייה ושחלילה לא ייתקעו בשבת ללא ביטוח. "לביטוח הנסיעות יש ערך גבוה מאוד, הן בהיבט הממוני והן בהיבט הבריאותי. חבל שמשבר תעופה כזה או אחר יוביל לפגיעה במבוטחים שלא באשמתם".