בפרקים הקודמים היינו עם שכונת גבעת שאול ושער הבירה – הכניסה לעיר שבמדיניות ראש העיר משה ליאון , פועלת העירייה, יחד עם צוות תוכנית אב לתחבורה, משרד התחבורה ובביצוע חברת מוריה וחברת עדן לקידום, תכנון ופיתוח תשתיות התחבורה בעיר, תוך מתן דגש על מערכות להסעת המונים – קווי רכבת קלה, הקמת מת"צים (מסלולי תחבורה ציבורית) בצירים מרכזיים ועמוסים, פיתוח דרכי הגישה לעיר וכן פיתוח וסלילת שבילי אופנים במסגרת תוכנית אב עירונית לסלילת 200 ק"מ של שבילים.
לצד פיתוח תשתיות אלו, פועלת העירייה באמצעות אגפי העירייה השונים, לשדרוג נראות המרחב הציבורי תוך ביצוע שדרוג רחובות מקיר לקיר – החלפת ריצוף רחוב, שדרוג מערכות תאורה ובקרה, הטמנת תשתיות חשמל ותקשורת, שיפור תשתיות הניקוז, ביצוע עבודות בטיחות לצד קרצוף וריבוד הכבישים, התקנת ריהוט רחוב ועבודות פיתוח נופי.
פרק ג': רובע העסקים בכניסה לירושלים, צפייה מהנה:
צילום: ליפא מוזר, עריכת: אילה פרוינד, שירה: אברהם פריד, נפתלי קמפה, צילום: עיריית ירושלים, חברת מוריה.
איצלה הנחמד,
1. דונם היא יחידת שטח אבל לרוב מתייחסת לשטח קרקע (שעליה נבנה שטח בנוי שמצויין לרוב במטרים רבועים).
2. שלושה קווי רכבת קלה.
עלה והצלח!