אדם אנונימי אחראי ליותר מ-90 אחוז מתלונות הרעש שהתקבלו בנמל התעופה הבינלאומי של דבלין בשנה שעברה, 12,272 תלונות, או ממוצע של 34 תלונות ביום.
שנת 2021 לא הייתה השנה הטובה ביותר בשדות התעופה בגלל הקורונה. נמל התעופה של דבלין אינו יוצא דופן, אבל זה לא מנע מאדם אחד ששומר על אנונימיות להגיש תלונות על רעש על מעט הטיסות שכן נחתו או המריאו משדה התעופה.
למעשה, המתלונן הצליח להכפיל את מספר תלונות הרעש שהגיש בשנת 2020, 6,227 תלונות, למרות שתנועת המטוסים לא עלתה בגלל מגבלות הקורונה.
המתלונן הלא מזוהה, המתגוררת כפי הנראה בצפון מערב דבלין, אחראי ככל הנראה לגידול הדרמטי בתלונות הרעש שהתקבלו בנמל התעופה של דבלין מאז 2019. עד לפני שלוש שנים, נמל התעופה קיבל כ-1,500 תלונות בשנה, בשנת 2021 המספר זינק ל-13,569.
חשוב לציין כי ללא השיחות של המתלונן הסדרתי, נמל התעופה קיבל רק 1,296 שיחות.
בשנת 2020 המתלונן הפך חרוץ יותר כאשר הגיש בשלושת החודשים הראשונים של השנה לא פחות מ-5,276 תלונות מתוך סך של 5,573 תלונות שהתקבלו, = 'שיפור' ניכר לממוצע של 59 תלונות ביום.
דובר נמל התעופה של דבלין סירב להתייחס לפרטים נוספים אודות המתלונן הסדרתי, אך ציין כי מפעילי נמל התעופה הגיבו לכל תלונה. "כל תלונה זוכה לטיפול". אמר.