לקראת הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון, מטה ההסברה להילולת הרשב"י מחדד את כללי השהייה וההגעה לציון הרשב"י באמצעות קמפיין שעומד תחת הכותרת ״עולו ואתכנשו – בשמחה, בערבות ובאחריות״
בקמפיין שמתפרסם במגוון כלי תקשורת כתובה, משודרת, דיגיטלית, ועל גבי לוחות המודעות נכתב: "כדי שכולם יוכלו לשמוח במירון עלינו לגלות התחשבות. אם נקפיד על הכללים נוכל לשמוח ולאפשר גם לאחרים".
דגש מיוחד ניתן בקמפיין על החובה המוסרית לעזוב את ההר בתום 4 השעות שמקצה הכרטיס. "כרטיסי הנסיעה שרכשתם מהווים אישור שהייה בהר למשך 4 שעות והשהות בהר מוגבלת לשעות אלו. זכרו! התעכבתם? מנעתם מאחרים להיכנס למתחם ההילולה".
הקמפיין מתייחס גם להסדר הכניסה החדש לציון: ״כולם זוכים להיכנס אל הקודש פנימה לציון הרשב"י! מהכניסה לציון ועד ליציאה ממנו יוצב מסלול בכיוון אחד, והמעבר דרכו יתנהל בשיטת סרט-נע. נכנסים, מתפללים וממשיכים לכיוון היציאה".
במטה ההסברה מבקשים ליידע על ההסדר כדי למנוע אסון חלילה ומזכירים את החובה להשמע להוראות הסדרנים, "אל תתעכבו יתר על המידה. אנא, אפשרו גם לאחרים להעתיר בציון. גלו אחריות, שמרו על עצמכם והימנעו מהתקהלויות, דחיפות וצפיפות".
אל הקמפיין נלווים גם קריאות רבנים ובני משפחה של הרוגי האסון, המפצירים לנהוג במשנה זהירות במירון.