בתקופת התפשטות המגיפה הזמין צעיר חרדי כרטיס סים כשר לטלפון. נציג חברת התקשורת השיב כי לא ניתן להוציא שליח לבני ברק מכיוון שהעיר הוכרזה אזור מוגבל, ואי אפשר להיכנס אליה, למעט לצורך חיוני. בלית ברירה, סיכמו השניים לשמר את העסקה עד שניתן יהיה לבצע את השליחות. כך נחשף באתר 'ישראל היום'.
אלא שאז ערך הצעיר בדיקה, ולהפתעתו גילה כי דבריו של נציג השירות אינם נכונים, וכי במועד השיחה לא נאסרה הכניסה לעיר לצורך שירותי תקשורת. למרות זאת, הוא המתין בסבלנות במשך שבועיים, עד שנמסר לו על ידי פיקוד העורף כי אין מניעה להיכנס לבני ברק, וכי העיר אינה נחשבת עוד לאזור מוגבל.
לאחר שפנה שוב לחברת הסלולר בבקשה לקבל את כרטיס הסים באמצעות שליח, הוא נתקל בנציגת שירות שלמרבה פליאתו, חזרה גם היא ואמרה לו כי לא ניתן להוציא שליח לבני ברק. כששאל מדוע, ענתה: "בני ברק קורונה".
עקב כך החליט האיש להתקשר לחברה שוב באותו היום – אך הפעם הציג את עצמו כמי שגר בדיר אל־אסד, שבאותה עת הוכרזה כאזור מוגבל, שאל אם אפשר לשלוח אליו שליח, ונענה בחיוב על ידי נציגת השירות.
אליו, לבני ברק, סופק הסים הכשר בסופו של דבר רק לאחר שבועיים, בעקבות פניותיו אל החברה. לפיכך הוא פנה לסיוע המשפטי במשרד המשפטים, וזה הגיש תביעה נגד חברת התקשורת על סמך חוק איסור הפליה במוצרים ובשירותים.
התוצאה: במסגרת הסכם פשרה שקיבל תוקף פסק דין בין עו"ד עידן אדרי, נציג הסיוע המשפטי, לבין חברת הסלולר, הוסכם כי זו תפצה את התובע ב־7,000 שקלים – בתוספת זיכוי של 750 שקלים ומכתב התנצלות.