במהלך חודש אוקטובר התגבר השיח הציבורי הקורא לחרם על היבואניות הגדולות עקב העלאות המחירים, מה שהביא אפילו את שופרסל לתלות שלטים בסוף השבוע האחרון בהם הבהירה כי צפויים חוסרים במוצרי יוניליוור לנוכח סירובה להעלאות מחירים אותם מכתיבה היבואנית. ב'כאן חדשות' מפרסמים כי לאור הנתונים העדכניים נראה שהציבור הישראלי אכן הצביע בעגלותיו – כשבחודש האחרון נרשמו האטה וירידות במכירות הכספיות של מוצרי יוניליוור.
- קליק – אם בחודש ספטמבר שווי המכר עמד על 3.3 מיליון שקלים, בחודש אוקטובר הוא הגיע ל-2.4 מיליון שקלים.
- כריות – שווי המכירות הכספי של דגני הבוקר בחודש ספטמבר עמד על 2.3 מיליון שקלים, וירד בסוף חודש אוקטובר לשני מיליון שקלים.
- בתלמה, בגזרת הקורנפלקס, חלה ירידה מ-2.6 מיליון שקלים ל-1.9 מיליון בחודש אוקטובר.
בכאן חדשות מסכמים, אם שווי המכירות עמד בכל חודש ספטמבר על יותר מתשעה מיליון שקלים הוא ירד באוקטובר ל-7 מיליון שקלים. יש לציין כי דגני הבוקר של תלמה שולטים ביותר מ-85% משוק הקורנפלקס ועד חודש ספטמבר השנה רשם גידול במכירות של לפחות 5%.
לא לקנות בכלל תלמה עד שיתעוררו מהחמדנות שלהם
כי בחגים אוכלים פחות מאלו
התורה חסה על ממונם של ישראל וגם אנחנו נחוס על הממון שלנו