לפני כשנה וחצי הודיעה חברת שטראוס על ריקול של עשרות מוצרים, עקב ממצאים שעלו בבדיקה שגרתית של משרד הבריאות המעידות על עקבות סלמונלה במוצרים.
בעקבות דרישת משרד הבריאות, נאלצה החברה לסגור את שערי המפעלים הנגועים והתחייבה להעניק פיצוי מלא לכלל הלקוחות שקיבלו הנחייה להשליך את המוצרים.
אלא שמתלונות שהגיעו ל'המחדש' נראה, כי בחברת שטראוס בחרו להתעלם מחלק גדול בציבור החרדי, והתנו את קבלת הפיצויים בשימוש ביישומון 'שטראוס', כאשר לא ניתנו דרכים נוספות למימוש ההחזר, לטובת לקוחות שאין ברשותם פלאפון חכם. חשוב לציין שלמרות התקופה הארוכה שחלפה (למעלה משנה), לקוחות רבים עדיין לא קיבלו את הפיצוי המגיע להם, הן מבחינה חוקית והן מבחינה מוסרית.
בעקבות פניית 'המחדש', בחברת שטראוס מיהרו לחדד את הנהלים ופיצו את הלקוחות שהמתינו מזה כשנה, תוך שהם מבהירים כי נפלה תקלה בעניין.
מחברת שטראוס נמסר: "בתגובה לעניין פיצוי. שטראוס מאפשרת לקבל את הפיצוי דרך אפליקציית שטראוס+, כך שהפיצוי מתקבל בצורה מידית ופשוטה. יחד עם זאת ובמקרים חריגים, נשלחים תווי קנייה בדואר".
אחד הפלאים הצרכניים הוא שאף פעם לא נופלת "תקלה" לטובת הצרכנים.
רק לרעתם……
מעניין…..
אולי זה קשור ל"שיטת מצליח" ??……
גם אני עברתי את זה עם שטראוס ויוסי גפנר מאוד עזר לי, התקשר לשטראוס, אחר כך התקשר אליי לוודא שקיבלתי, מי שעוכב כאן אחרי הכתבות של יוסי גפנר רואה שהוא מעלה כתבות על דברים שבאמת בוערים לנו כאזרחים ולא כתבות מטעם המפלגות