נוסע שטיסתו מקורפו לת"א בוטלה על ידיי חברת התעופה TusAirway, הגיש נגדה תביעה ייצוגית בגובה מיליוני שקלים, אחרי שלא קיבל ממנה כרטיס טיסה חלופי, ונאלץ לרכוש מכספו כרטיס טיסה חדש בעלות גבוהה בהרבה מסכום הפיצוי שקיבל. כך פורסם בישראל היום.
על פי הבקשה, בחודש יוני רכש הנוסע, כרטיסי טיסה עבורו ועבור אשתו, בחברת "טוס" מקורפו לת״א. הטיסה שהייתה אמורה להמריא בחודש אוגוסט ארצה. לפני כשבוע וחצי, הוא עודכן באמצעות הודעת SMS ודוא״ל שנשלחו על ידי "טוס" כי הטיסה בוטלה.
בהינתן שמחיר כרטיס טיסה אלטרנטיבי מקורפו לת״א היה גבוה יותר משמעותית מגובה הזיכוי בגין טיסת טוס שבוטלה, הלקוח פנה אל שירות הלקוחות של טוס בדרישה לפיצוי. אולם נאמר לו שהוא יקבל זיכוי בלבד. בהעדר ברירה, כך נכתב בבקשה, הוא נאלץ לרכוש כרטיסי טיסה חלופיים לטיסה של חברת התעופה "ריינאיר" מקורפו לת״א בעלות של 718.98 $.