אלפי לקוחות גילו שרק הגנת "הדרן" מסוגלת להתמודד מול החידוש הטכנולוגי של אפליקציית ווטסאפ. הסיפור מתחיל לפני מספר שבועות, כשלקוחות רבים בציבור החרדי החלו לקבל מכשירי הסמארטפון שלהם עדכון לגירסת הווטסאפ החדשה. אך הפעם, להבדיל מבעבר, גילו הלקוחות בתחתית לשונית הסטאטוסים הפופולרית כל-כך, קישור חדש המפנה לחיפוש קבוצות. הלקוחות התמימים שלחצו על הקישור גילו בחיפוש מהיר שווטסאפ מאפשרת כעת להגיע ישירות לקבוצות המכילות תכנים פוגעניים ולא מוסריים ברמה קיצונית ביותר שאין להעלות על הכתב. הלקוחות שחשבו שהם מוגנים בהגנות ובחסימות שונות, נדהמו לגלות שההגנות הללו נותרות חסרות תועלת מול החידוש של ווטסאפ וכך החסימות שעליהן הם משלמים ממיטב כספם הפכו מסיוע לנטל – לא רק שאין הגנה, הם משלמים עבור מכשלה. מוקדי שירות הלקוחות של החברות השונות הוצפו על-ידי אלפי לקוחות מתוסכלים – אך ללא הועיל. החברות טענו שאין ביכולתן לעזור ללקוחות, שכן מדובר בטכנולוגיה מורכבת של ווטסאפ והדרך היחידה היא להסיר את אפליקציית הווטסאפ מהמכשיר.
לעוד מידע על המכשירים של הדרן >>>>
לאחר בירור, נמצא כי החברה היחידה המספקת ללקוחותיה הגנה גם מפני מפגע זה בווטסאפ היא החברה הגדולה והמתקדמת ביותר בהגנה על סמארטפונים בציבור החרדי – "הדרן". מזה עשור מובילה "הדרן" את שוק ההגנה לציבור החרדי והיא נחשבת לחברה המתקדמת ביותר בתחום החסימות וההגנות לסמארטפונים. החברה שמנהלת שיתופי פעולה בינלאומיים עם יצרניות הסמארטפונים ובהם סמסונג ועוד רבות אחרות, פיתחה הגנה המתגברת על המכשלות הרבות הקיימות באינטרנט וגם הפעם שקדו מהנדסיה על פתרון הרמטי לבעיה שנוצרה בווטסרוצים לדעת עוד? כנסו לאתר והשאיר פרטים>>>>אפ. למרות ההשקעה האדירה של החברה במשאבים ובשעות פיתוח של מהנדסים, אנשי סייבר ומתכנתים, היא ממשיכה לספק את כל חידושי ההגנה והחסימה ללא צורך בהוספת תשלום כלשהו מעבר לתשלום הקבוע של מסלולי ההגנה השונים.
רוצים לדעת עוד? כנסו לאתר והשאיר פרטים>>>>
"כשאנחנו מגלים פרצה חמורה שכזו – הצוותים שלנו לא ישנים בלילה עד למציאת פתרון ללקוחותינו", אומר מנכ"ל החברה מר דב מילר. "האחריות שלנו כלפי הציבור החרדי באה לידי ביטוי בחיפוש מתמיד אחר פרצות ובקשב ללקוחות הפונים אלינו מפעם לפעם כדי לבדוק חשש לבעיות באפליקציות שונות".
בשבועות האחרונים נרשמת עליה דרמטית בפניה לחברת "הדרן" כשאלפי לקוחות מבקשים להצטרף להגנה שמבינה אותם באמת ופועלת להגנת בני משפחותיהם היקרים וערכיהם.
"אנחנו מנסים ככל יכולתנו לענות לכל הפונים, אך כמות הפניות הגדולה והרצון של הלקוחות לעבור להגנה הטובה ביותר בשוק גורמת לנו לעיתים לעיכובים במתן מענה במכירות." מוסיף המנכ"ל מר דב מילר, "אני מעדיף להקצות כח-אדם ומענה קודם כל ללקוחות הקיימים כדי לתת מקסימום שירות ורק אחר-כך להכניס עוד לקוחות. נכון זה לפעמים לא כל-כך חכם מבחינה כלכלית, אבל זו דרכנו – אנחנו חברה ערכית הדואגת לציבור החרדי בכללו ולא מוכנה להתפשר על איכות הסינון והשירות בגלל תוספת הכנסה".
למעבר לאתר של 'הדרן' >>>
אמת
זה נכון.
כל הכבוד להדרן!!!
כל כבוד להדרן