רשת השיווק רמי לוי שיווק השקמה פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024, ומציגה תמונה מעורבת. למרות עלייה קלה בהכנסות, החברה חוותה ירידה ברווחיות.
הכנסות הרשת הסתכמו ב-1.83 מיליארד שקל, גידול של 2.2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, הרווח הגולמי הצטמק בכ-5% והסתכם בכ-430 מיליון שקל, לעומת 452 מיליון שקל ברבעון המקביל.
החברה מייחסת את הירידה ברווחים להעמקת המבצעים לצרכן לקראת חג הפסח, וכן למעבר של חג הפסח לרבעון השני השנה, לעומת הרבעון הראשון בשנה שעברה. גורמים אלו השפיעו על שיעור הרווח הגולמי והשפיעו על התוצאות הכלליות של הרבעון.
פרסום הדו"ח מגיע על רקע בדיקה מתמשכת של הרשות לניירות ערך בחברה. הרשות בודקת חשד להפרות דיווח בקשר לדוחות הכספיים של החברה לרבעון הראשון של 2023, וכן לדיווחים נוספים. הבדיקה מתמקדת בדיווח מיידי מ-17 באוגוסט 2023 ובדוח כספי מתוקן שהגישה החברה.
הבירור המנהלי של הרשות מתנהל הן כנגד החברה עצמה והן כנגד נושאי המשרה בה. תוצאות הבדיקה צפויות להשפיע באופן משמעותי על מניית החברה ועל האמון של המשקיעים.
רמי תקשיב לעם. תפטר את כל המחבלים. אושר עד יכולים ורווחיים בענק.. גם אתה יכול.!