חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קייצי ומרענן

דניאל יטיב בסינגל קליפ חדש – הבוחר בשירי זמרה


לאחר שני סינגלים מוצלחים מוציא דניאל יטיב סינגל חדש שלישי בשם 'הבוחר בשירי זמרה' המלווה בקליפ ייחודי. הפעם המילים מן המקורות והלחן של דניאל עצמו. העיבוד המוזיקלי של הזמר והיוצר 'שמואל' ועל ההפקה דוד פדידה.

הזמר והיוצר דניאל יטיב מוציא סינגל קייצי ומרענן בשם 'הבוחר בשירי זמרה'. לאחר שני הסינגלים המוצלחים 'רוצה רק לבוא' ו'אתה פה איתי' שכתב דניאל וכבשו את מצעדי ההשמעות, השיר 'הבוחר בשירי זמרה' הוא בסגנון מעט שונה והמילים הם מהמקורות. על ההפקה המוזיקלית של השיר חתום הזמר והיוצר 'שמואל.

השיר מלווה בקליפ ייחודי ומושקע בבימויו של לירון אפוטה המדמה את הצלילים של השיר יוצאים מכלי הנגינה וממלאים את העולם. דוד פדידה מנהלו של דניאל יטיב, מסביר "בכל שיר אנחנו מחפשים להביא משהו שונה וייחודי. לאחר שני שירים מוצלחים שדניאל כתב בעצמו, החלטנו להוציא שיר בסגנון שונה שיאיר עוד זווית ביצירה המוזיקלית של דניאל".

דניאל יטיב מספר: "רציתי להביא לידי ביטוי בשיר 'הבוחר בשירי זמרה' את הערך של שירה וזמרה, וכמה שהניגון הוא כלי עוצמתי בעבודת ה'. כדברי ספר החינוך (מצוה שפד): "לפי שהאדם מהיותו בעל חומר צריך התעוררות גדולה אל הדברים כי הטבע בלי מעיר יעמוד כישן ואין דבר שיעוררהו כקולות הניגון, וכל שכן קול החצוצרות שהוא קול הגדול שבכל כלי הניגון" יהי רצון שנזכה להשתמש בניגון בצורה הכי טהורה שיש."

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

2

2

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture