חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלחנו של אלחדד

חדש ממרדכי שפירא: "ותבוא"


״בחרתי את המילים האלה", אומר מרדכי (מורדי) שפירא, "כי הן מילות של תקווה. אנחנו נמצאים בתקופה שבה נראה כאילו ההמשך אינו ברור". מאז שמחת תורה נחשפנו ל כל כך הרבה נרצחים, כל כך הרבה משפחות שכולות, כל כך הרבה כאב, כל כך הרבה דמעות, והחטופים והחטופות שעדיין נמצאים בעזה. אבל אנחנו צריכים לזכור שאנחנו חיים בעולם של הסתר פנים. ומאחורי הסתר הפנים הזה, יש את הרצון האלוקי שמכוון רק לטוב. כי הקדוש ברוך הוא ברא את העולם רק למטרה אחת, לעשות לנו טוב. נכון, זה הניסיון שלנו - לראות את הטוב גם בתקופה הזו. אנחנו תמיד מנצחים. וזה בדיוק מה שהשיר הזה משדר״.

בתוך שבועיים יוצאים שני שירים חדשים למרדכי (מורדי) שפירא. הקודם גאולה עם חבורת לב טהור וכעת ותבוא. "עניין המשיח והגאולה נמצא במחשבות שלי כל הזמן, אבל בתקופה הזאת במיוחד, זה משהו שממלא את הראש ואת הלב שלי כמעט כל רגע. אנחנו חיים בתקופה שבה הכאב והסבל מרגישים בלתי נתפסים, וזה מה שגורם לי לחשוב עוד יותר על הגאולה. הרצון לראות את עם ישראל חוזר לשלווה ולשלום. יסוד האמונה הוא לחכות כל יום למשיח. ולכן, בעיניי, השירים האלה הם דרך להחזיק את התקווה הזו חיה בלבבות של כולנו, ולזכור שהגאולה יכולה להגיע בכל רגע. זה המסר שאני מנסה להעביר דרך המוזיקה שלי, במיוחד עכשיו״.

השיר נכתב על ידי אלחנן אלחדד. "זה אחד הכותבים המוכשרים והמרגשים ביותר שאני מכיר. כשהוא הביא את המילים והלחן, ידעתי מיד שזה הולך להיות שיר מיוחד. העבודה באולפן עם אליה נתנאלי הייתה תהליך מרתק. מה שעשינו באולפן היה לא רק ליצור מוזיקה – אלא ליצור חוויה, מסר, משהו שהמאזין יוכל לקחת איתו הלאה". 

הציפיה של שפירא שהשיר יחולל תחושת עידוד וחיזוק אצל מי שישמע אותו. "אני רוצה שהשיר ייתן למאזין רגע של התבוננות, שיראה את הניצוץ של האור בתוך החושך, שיזכור שיש תמיד סיבה להאמין בטוב ובגאולה. אם השיר מצליח לגעת בנפש של מישהו ולתת לו כוחות להמשיך, להאמין, ולראות את התקווה שבאופק – אני יודע שהוא עשה את העבודה שלו״

מילים ולחן: אלחנן אלחדד | עיבוד והפקה מוזיקלית: אליה נתנאלי | הפקה: מעוז עבדי

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

7

1

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture