חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היישר מצרפת

אברהם הלל בסינגל קליפ קייצי "רוצים יותר"


הזמר אברהם הלל יליד מרסיי שבצרפת, הוא אחד האמנים המובילים כיום בתחום המוזיקה היהודית ברחבי אירופה. עם קולו הייחודי וכישרונו כקלידן, הוא מצליח לשלב בין תרבות המוזיקה הצרפתית לבין העולם היהודי, וליצור סגנון חדש ומרענן שכבש את ליבם של רבים וכעת יוצא בסינגל קליפ חדש קייצי ומרענן, הנקרא "רוצים יותר", בלחנו של אלחנן אלחדד המוכשר, ובעיבוד מוצלח במיוחד של שמואל כהן.

אברהם הלל מופיע באירועים כגון חתונות, כנסים, חופות ובתי מלון ברחבי היבשת. השילוב המיוחד של נגינה עם קלידים וקול נוגע בלבבות רבים ומביא את המסר היהודי בצורה חדשנית ומרעננת.

השיר "רוצים יותר" נולד מתוך הרצון לחזק את תחושת האחדות והאמונה בעם שלנו. במילים ובמנגינה, השיר משלב בין תקווה לכוח פנימי שמובילים אותנו להמשיך ולצעוד קדימה, למרות כל האתגרים והקשיים.

השיר מדבר על הדרך הארוכה שעשינו כעם, על הכוח שבאמונה והערכים של ארץ ישראל, ועל החשיבות של אחדות בינינו. גם ברגעים הקשים ביותר, כשהכול נראה אפל, יש בנו את הנקודה של אור ותקווה שמובילה אותנו לניצחון.

המסר המרכזי בשיר הוא שהכוח שלנו נמצא באחדותנו. כשאנחנו מאוחדים, אין דבר שיכול לעצור אותנו. זו ההבטחה שקיבלנו – יחד, עם האמונה שלנו, אנחנו נתגבר ונישאר חזקים לנצח.

"אני מקווה שהשיר יעורר בכם השראה ויחזק את תחושת האחדות והאמונה", אומר אברהם הלל.

לחן ומילים: אלחנן אלחדד | ‎עיבוד והפקה מוזיקלית: שמואל כהן

מה דעתך על הכתבה, הייתה מעניינת?

2

1

הנצפים ביותר
הירשם
קבל הודעה
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בתגובות
אולי יעניין אותך
מומלץ עבורך
0
מה דעתך על הכתבה?x

דיווח על כתבה

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

דיווח על וידאו

שימו לב! מערכת זו נועדה לדיווח על בעיות בלבד.
תגובות המיועדות לפרסום, ניתן להשאיר בתחתית העמוד.

Hide picture